Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorSolanská, Lenkaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:51:02Z
dc.date.available2009-09-01T02:51:02Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73104
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá procesem segmentace. Kritériem segmentace byly jazykové kompetence studentů Ekonomické fakulty. Pro vytvoření segmentů bylo nutné získat primární údaje, které jsem získala marketingovým výzkumem. Cílem práce bylo vytvořit segmenty, které zahrnují studenty s podobnými charakteristikami, a následně pro ně navrhnout doporučení, která by přispěla ke zkvalitnění výuky cizích jazyků.cs
dc.description.abstractThis bachelor work is dealing with the process of segmentation. Criteria of segmentation were language competency of students at Faculty of economics. In order to create the segments I had to acquire primary data from marketing research. The objective was to create the segments that would include students with similar characteristics followed by recommendation proposals, which would contribute to language education improvement.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent931703 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsegmentacecs
dc.subjectjazykové vzdělávánícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectjazyková školacs
dc.subjectcizí jazyky.cs
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectlanguage educationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectlanguage schoolen
dc.subjectforeign languages.en
dc.titleSegmentace studentů na základě jazykových kompetencícs
dc.title.alternativeStudents Segmentation Based on Foreign Language Competenceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901828cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKrbová, Petraen
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSOL102_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam