Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorŘíha, Tomášen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:51:55Z
dc.date.available2009-09-01T02:51:55Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73109
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem společné marketingové komunikace obce s podnikatelskými subjekty z oblasti cestovního ruchu směrem ke svému okolí. Kapitola charakteristika a historie obce dává čtenáři přehled o historickém, ekonomickém, demografickém a jiném postavení obce Bílá. V teoretické části jsou obecně popsány možnosti a způsoby využití marketingové komunikace. Analytická část poskytuje přehled o zjištěních vyplývajících z výsledků výzkumu a poukazuje na možné důvody těchto zjištění. Na tuto část dále navazují návrhy a doporučení, které dávají vedení obce Bílá návod jak naložit se zjištěnými výsledky výzkumu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with municipality promotion design together with business subjects from tourist trade area to its surroundings. The chapter of characterization and history focus on historical, economical and demographic state of municipality Bílá. Theoretical part deals with possibilities and methods of promotion design. The analytic part deals with outcome of research. The conclusion contains suggestions and recommendations, which gives directions how to implement research results.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectvztahy s veřejnostícs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectdatové schránkycs
dc.subjectpromotion designen
dc.subjectcomunation mixen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectsales promotionsen
dc.subjectdata boxen
dc.titleNávrh marketingové komunikace obcecs
dc.title.alternativeMunicipality Promotion Designen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901816cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKrbová, Petraen
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRIH054_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam