Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorVybíral, Tomášen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:52:22Z
dc.date.available2009-09-01T02:52:22Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73111
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTato bakalářská práce analyzuje nákupní chování spotřebitelů na trhu mobilních telefonů. V první kapitole je vylíčena historie a současnost společnosti Nokia. Další kapitola popisuje teoretická východiska nákupního chování. Třetí kapitola obsahuje metodiku výzkumu, z které pak vychází kapitola čtvrtá, která se zabývá analyzováním výsledků a jejich interpretací. Z výsledků výzkumů vzniká kapitola poslední, kterou jsou návrhy a doporučení pro společnost Nokia.cs
dc.description.abstractThis bachelor work analyses consumer behaviour on the mobile phone market. First chapter contains history and present of Nokia company. Second chapter describes teoretical data of consumer behaviour. Third chapter contains methodics of analysis, which gives us basic of anlysis output. There is an analysis output in fourth chapter. The last chapter gives suggestions and recommendations to Nokia company.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrh mobilních telefonůcs
dc.subjectmobilní telefonycs
dc.subjectspotřebitelécs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmobile phonesen
dc.subjectmobile phone marketen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectbuying behaviouren
dc.subjectconsumersen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu mobilních telefonůcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Mobile Phone Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901856cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSkopal, Petren
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVYB043_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam