Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkaen
dc.contributor.authorPorubová, Petraen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:55:19Z
dc.date.available2009-09-01T02:55:19Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73126
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem práce je identifikace konkurence společnosti KSK-System a zjištění jejích silných a slabých stránek. Pro dosažení tohoto cíle byla zvolena metoda Mystery Shopping a sběr potřebných sekundárních dat. Na základě výsledků výzkumu jsem společnosti KSK-System doporučila: - snížení ceny, - diferenciaci pomocí garance kvality či nové služby, - opatření si certifikátu kvality, - úpravu webových stránek, - rozšíření se na nová území a na nové trhy.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to identify the competition of the KSK-System company and to determine their strengths and weaknesses. For achieving of this goal the Mystery Shopping method and the collection of necessary secondary data has been selected. On the basis of the research results I have recommended to the KSK-system company these: - price cut-down, - differentiation by the help of quality guarantee or new service, - obtaining of the quality certificate - website editing - expansion to new areas and new marketsen
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent757368 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrh plastových okencs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectMystery Shoppingcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectsilné a slabé stránkycs
dc.subjectplastic windows marketen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectcompetition analysisen
dc.subjectcompetitive advantageen
dc.subjectpriceen
dc.subjectproducten
dc.subjectstrenghts and weaknessesen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu plastových okencs
dc.title.alternativeAnalysis of Competition on the Market of Plastic Windowsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901806cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeMarhounová, Miladaen
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOR056_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam