Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkaen
dc.contributor.authorPavlíčková, Dagmaren
dc.date.accessioned2009-09-01T02:56:02Z
dc.date.available2009-09-01T02:56:02Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73129
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zjistit postoje zákazníků k podlinkovým aktivitám pivovaru Zubr, jak jsou tyto aktivity zákazníky vnímány a zda jsou z jejich pohledu dostačující či ne. Pro splnění vytyčeného cíle jsem provedla dotazníkové šetření na vzorku 200 respondentů. Na základě výsledků výzkumu jsem následně přerovskému pivovaru navrhla několik doporučení. Těmi byly například častější ochutnávky, více soutěží, letáky na stoly, dárky v prodejnách a do všeho zakomponovat humor a originalitu.cs
dc.description.abstractThe goal of the bachelor's work was to find out the attitude of Zubr brewery's customers to its BTL activities. Furthermore I wanted to determine how are these activities perceived by the customers and if they think that they are sufficient. To accomplish the set goal I surveyed 200 respondents via questionnaire. Based on the results of the survey I subsequently proposed several improvements. For example I suggested to offer beer tasting more frequently, organize more contests, provide prospectuses on a tables, offer in-store gifts and to incorporate humor a originality into all those activities.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpivocs
dc.subjectpivovarcs
dc.subjectanalýza postojůcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectpodlinkové aktivitycs
dc.subjectbeeren
dc.subjectbreweryen
dc.subjectanalysis of attitudesen
dc.subjectconsumersen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectBTL activitiesen
dc.titleAnalýza postojů zákazníků k podlinkovým aktivitám pivovarucs
dc.title.alternativeThe Analysis of Customer Attitudes towards BTL’s Activities in Breweryen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901798cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeMarhounová, Miladaen
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAV551_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam