Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorHonzírková, Radkaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:57:07Z
dc.date.available2009-09-01T02:57:07Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73135
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo zanalyzovat konkurenci společnosti Dendera, a.s. na strojírenském trhu v rámci Jihomoravského kraje. V úvodní kapitole je sepsána historie a rozdělení strojírenského trhu, dále pak profil klíčové společnosti, Dendera, a.s. Následující kapitola se zabývá teorií dané problematiky, tedy identifikací konkurence, vymezení jejích cílů, silných a slabých stránek apod. Pro analýzu jsem shromažďovala data primárního i sekundárního charakteru. V poslední části práce je charakteristika konkurenčních firem, které jsou srovnány podle základních informací, ale i dle nabízených služeb, vybavenosti strojních parků a dalších výhod podniků. Závěrem je sepsáno několik návrhů, které by společnost Dendera, a.s. na základě mé analýzy mohla aplikovat v praxi.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis was to analyze the competitive conduct of the Dendera, Inc. company at the machine-industries market within the South-Moravia Region. The first part describes the history, the division of the machine-industries market and the profile of the company Dendera, Inc. The following part of this paper deals with the theory of this issue – with the identification of the competition, the limitation of its aims, its weaknesses and strengths etc. I have collected the primary data as well as the secondary ones for my analysis. In the last part of my paper there is the characteristics of the competitive companies, which are organized not according to their basic information, but also according to the services they offer, the facilities of the machinery and other advantages of the companies. At the end of the paper, there are suggested some ideas, based on my analysis, that the Dendera, Inc. company could use for implementation.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectstrojírenstvícs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmachine-industriesen
dc.titleAnalýza konkurence na strojírenském trhucs
dc.title.alternativeThe Competition Analysis of the Machine-Industries Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901732cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušeen
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHON133_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam