Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétaen
dc.contributor.authorSvobodová, Michaelaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:58:13Z
dc.date.available2009-09-01T02:58:13Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73140
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractMá bakalářská práce byla zaměřena na měření spokojenosti zákazníků sportovního centra. Předmětem měření spokojenosti bylo sportovní centrum Unnosport, které sídlí v Ostravě-Dubině. Pro naplnění cíle jsem provedla šetření formou dotazníků na vzorku 121 dotazovaných zákazníků Unnosportu. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola obsahuje úvod. V druhé kapitole se věnuji charakteristice společnosti, vývoji fitness, rozebírám firmu z hlediska makroprostředí a mikroprostředí. Třetí kapitola obsahuje teoretická východiska měření spokojenosti se službami, kde popisuji služby, spokojenost, zákazníky apod. Ve čtvrté kapitole rozebírám metodiku výzkumu. V následující kapitole jsem vyhodnotila všechny odpovědi, které jsem obdržela od zákazníků sportovního centra Unnosport. Předposlední kapitola obsahuje návrhy a doporučení pro společnost, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Poslední kapitola je závěr.cs
dc.description.abstractMy bachelor thesis was aimed at measuring customer satisfaction sport center. The object of the measurement of satisfaction was Unnosport sports center, which is located in Ostrava-Dubina. The goal of the investigation I carried out by questionnaire on a sample of 121 respondents Unnosport´s customers. The work is divided into seven chapters. The first chapter contains an introduction. The second chapter examines the characteristics of society, the development of fitness, examine the company in terms of macro and micro environment. The third chapter contains a theoretical background to the satisfaction measurement services, which describes the services, satisfaction, clients, etc. In the fourth chapter examine the methodology of research. In the next chapter, I evaluate all the responses that I received from customers Unnosport Sports Center. Penultimate chapter contains proposals and recommendations for the company, which could lead to increased customer satisfaction. The last chapter is concluded.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent4238621 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectfitnesscs
dc.subjectrespondentics
dc.subjectsportovní centrumcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectfitnessen
dc.subjectrespondentsen
dc.subjectsports centeren
dc.subjectserviceen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami sportovního centracs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Sports Centre Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901836cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinaen
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSVO325_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record