Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétaen
dc.contributor.authorBorzutzká, Zuzanaen
dc.date.accessioned2009-09-01T02:58:38Z
dc.date.available2009-09-01T02:58:38Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73142
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit úroveň spokojenosti čtenářů a návštěvníků se službami poskytovanými knihovnou a navrhnout možná zlepšení, která by vedla ke zvýšení jejich spokojenosti. První kapitola se zabývá charakteristikou knihovny. Obsahem druhé kapitoly jsou teoretická východiska služeb a spokojenosti zákazníků. Třetí kapitola se věnuje metodice marketingového výzkumu. Ve čtvrté kapitole je uvedeno vyhodnocení spokojenosti respondentů a také možné návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of a Bachelors Study is to measure the readers´ and library-goers satisfaction level with the services provided by library and suggest possible improvements wich can lead to higher level of their satisfaction. The first chapter deals with library characterization. The contents of the second chapter are theoretical bases of services and customers satisfaction. The third chapter attends to method of the marketing research. In the fourth chapter is mention evaluation of informents´ satisfaction and as well possible suggestions and recommendations.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent2843775 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectknihovnacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectlibraryen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectservicesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleMěření spokojenosti návštěvníků se službami veřejné knihovnycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Public Library Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901703cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeOstrožná, Janaen
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBOR203_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam