Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétaen
dc.contributor.authorPustějovská, Petraen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:00:07Z
dc.date.available2009-09-01T03:00:07Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73147
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je vhodnou metodou analyzovat spokojenost zaměstnavatelů se službami Úřadu práce v Novém Jičíně. Pro dosažení definovaného cíle jsem zvolila metodu osobního a elektronického dotazování, jenž mělo zjistit názory jednotlivých zaměstnavatelů na danou problematiku. Na základě provedeného výzkumu jsou definovány faktory, které jsou pro zaměstnavatele spolupracujícími s úřadem práce nedostačující a doporučeny návrhy v oblastech, ve kterých zaměstnavatelé nebyli příliš spokojeni. V teoretické části jsem představila Úřad práce v Novém Jičíně a popsala jsem teoretická východiska týkající se měření spokojenosti zaměstnavatelů v oblasti služeb. Analytická část je zaměřena na průběh marketingového výzkumu, analýzu a vyhodnocení zjištěných dat a následné návrhy a doporučení na odstranění příčin nespokojenosti zaměstnavatelů. Při zpracování bakalářské práce jsem spolupracovala s Úřadem práce v Novém Jičíně, neboť jsem se zaměřila na zaměstnavatele z Nového Jičína a blízkého okolí.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor work is to analyse employer’s satisfaction with Services of the Employment Office. I chose a personal and electronical questionnaire to reach defined aim, it should find out opinions of individual employers for particular issue. Following to executed research, factors rated as employer´s satisfaction were defined, as well as concerning improvement concepts were suggested. In the theoretical part, there is a short introduction to Employment Office in Nový Jičín, containing my description of theoretical basis within the employer´s satisfaction measurement in the services. Analysis part contains sights on the course of marketing research, analyze and interpretation of ascertained dates, and consequential suggestions and recommendation for corrective action of unsatisfactory points. On my bachelor work I cooperated with Employment Office in Nový Jičín, because I focused on Nový Jičín employers and nearby areas.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent701704 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzaměstnavatelcs
dc.subjectúřad prácecs
dc.subjecttrh prácecs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectemployeren
dc.subjectemployment officeen
dc.subjectemployment marketen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectserviceen
dc.titleMěření spokojenosti zaměstnavatelů se službami úřadu prácecs
dc.title.alternativeThe Measurement of Employer's Satisfaction with Services of the Employment Officeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901812cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinaen
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPUS089_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam