Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétaen
dc.contributor.authorProcházka, Tomášen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:00:20Z
dc.date.available2009-09-01T03:00:20Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73148
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je měření spokojenosti zákazníků na obuvnickém trhu. Konkrétní společností, kde jsem aplikoval metody zkoumání zákazníků, byla společnost BUT-S, s.r.o., která má sídlo na Hranečníku v Ostravě. Prodejny společnosti, kde jsem prováděl měření, se nacházejí v Ostravě, Olomouci, Brně, Hradci Králové a Zlíně. Hlavním cílem mé práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými výrobky a službami společnosti. Doplňující výzkum se bude týkat prvního dojmu zákazníků z prodejen společnosti a také množství párů obuvi nakoupených od firmy BUT-S. Kromě této studie je mým cílem prozkoumání, zda-li nemají zákazníci určité názory či připomínky k samotné společnosti. Použil jsem metodu marketingového výzkumu a to konkrétně metodu přímého dotazovaní v prodejnách společnosti.cs
dc.description.abstractThe topic of my bachelor thesis was customer satisfaction measurement.at the shoemaking market. Concretely I focused on customers of the company BUT-S, ltd. which has a quarters in Ostrava – Hranečník. The main objective of this work is the investigation of customer satisfaction with provided products and services. The completive research is refering about the impression of stores and also the quantity of sold shoes by BUT-S company. The next aim was to find whether customers express their opinion on company. I have chosen marketing research - more accurately interrogation method as the way to gain relevant data in company´s stores.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent605087 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectservicesen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků na obuvnickém trhucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement on the Footwear Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901808cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeBallasová, Lenkaen
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPRO382_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam