Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétaen
dc.contributor.authorGlosmanová, Ladaen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:00:30Z
dc.date.available2009-09-01T03:00:30Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73149
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem práce je analýza nákupního chování zákazníků v prodejně jízdních kol a cyklodoplňků Sundance Bicycles. Výzkum probíhal pomocí dotazníků. Respondenti byli lidé, kteří již někdy navštívili tuto prodejnu. Práce obsahuje analýzu výsledků výzkumu doplněnou grafy. V závěru jsou uvedeny návrhy a doporučení pro prodejnu.cs
dc.description.abstractThe aim of thesis is the analysis of shopping behavior of customers in the bicycle Outlet Sundance Bicycles. Research conducted using questionnaires. Respondents were people who had visited this shop. The thesis contains an analysis of research results, supplemented by graphs. In conclusion, set out proposals and recommendations for the shop.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent631466 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectjízdní kolacs
dc.subjectcyklistické doplňkycs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectbicyclesen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectbicycle accessoriesen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcustomersen
dc.titleAnalýza nákupního chování zákazníků v prodejně jízdních kol a cyklodoplňkůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behavior in the Bicycle Outleten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901720cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinaen
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGLO054_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam