Show simple item record

dc.contributor.advisorKrbová, Petraen
dc.contributor.authorSejdová, Janaen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:02:49Z
dc.date.available2009-09-01T03:02:49Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73158
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce je zjistit spokojenost klientů s kvalitou služeb poskytovaných a nabízených cestovní kanceláří Vítkovice tours, s. r. o. Jak klienti hodnotí doprovodné služby, typ ubytování, přístup pracovníků CK při řešení reklamací, rozsah informací poskytovaných prostřednictvím katalogů a internetových stránek, ale také jaká je jejich celková spokojenost s poskytnutými službami. Z realizovaného výzkumu zjistit podněty k zlepšení poskytovaných služeb a vytvořit z nich vhodná doporučení, která případně povedou k zlepšení nabízených služeb.cs
dc.description.abstractThe goal of my thesis is to determine client satisfaction with the quality of services provided and offered by the travel agency Vítkovice tours, Ltd. How clients evaluate the ancillary services, accommodation type, access of TA´s staff in addressing complaints, the extent of the information provided through catalogs and websites, but also what is their overall satisfaction with services rendered. From research carried out to identify initiatives to improve services and make them appropriate recommendations, which eventually leading to the improvement of services offered.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectdefinice spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectmarketingový mix služebcs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectdefinition of customer satisfactionen
dc.subjectmarketing mix of servicesen
dc.subjecttravel agencyen
dc.subjecttourismen
dc.titleMěření spokojenosti klientů s cestovní kancelářícs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Travel Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901820cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezaen
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSEJ015_EKF_B6208_6208R062_2009


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record