Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petraen
dc.contributor.authorSemerádová, Petraen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:02:58Z
dc.date.available2009-09-01T03:02:58Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73159
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractMá bakalářská práce byla zaměřena na měření spokojenosti s vybraným motorestem. Předmětem měření spokojenosti se stal motorest Rosea, nacházející se ve Vendryni. Výzkum jsem prováděla na základě dotazníků na vzorku 150 respondentů, kteří tento motorest navštěvují. Práci jsem rozdělila do sedmi kapitol. První kapitola obsahuje úvod, ve kterém jsem zdůvodnila výběr právě tohoto motorestu. V druhé kapitole popisuji vývoj firmy v čase, její činnost, organizační strukturu, poskytované výrobky či služby a konkurenci. Třetí kapitola obsahuje teoretická východiska služeb. Snažila jsem se popsat, co to vůbec služba je, jaké má vlastnosti, specifikovat spotřebitele, spokojenost a marketingové prostředí. Ve čtvrté kapitole jsem rozebrala metodiku, která se skládá z přípravné a realizační fáze. Pátá kapitola je zaměřena na analýzu, kde jsem se pokusila ohodnotit výsledky získané mým výzkumem a zjistit, zda zákazníci jsou s daným motorestem spokojeni či nikoliv. Předposlední kapitola představuje návrhy a doporučení, které jsem sama vytvořila a doporučila pro podnik ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Poslední kapitola je závěr.cs
dc.description.abstractMy bachelor thesis was focused on measuring satisfaction with the selected pull-up. The object of this measurement has become the pull-up Rosea, located in Vendryne. Research was conducted on the basis of questionnaires on a sample of 150 respondents visiting this pull-up. I divided work into seven chapters. The first chapter contains an introduction in which I justified the choice of this pull-up. The second chapter describes development of company at the time, characterized by its activities, organizational structure, provided products or services and competition. The third chapter contains the theoretical background or marketing. I tried to describe,what does the service mean, its properties, to specify the consumer satisfaction and marketing environment. In the fourth chapter I examined the methodology containing of preparatory and implemention phase. The fifth chapter is focused on the analysis, where I tried to rate the results obtained by research and to find out, if the customers are satisfied or not. The second last chapter introducts proposals and recommendations, which I made and supplied the company to increase the customer satisfaction. Last chapter is finish.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectprostředícs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectenvironmenten
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectserviceen
dc.subjectsatisfactionen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s motorestemcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Motorest Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901822cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezaen
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSEM054_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam