Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petraen
dc.contributor.authorStaňková, Táňaen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:03:14Z
dc.date.available2009-09-01T03:03:14Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73160
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza spotřebního chování zákazníků na trhu s bioprodukty. Marketingový výzkum byl realizován metodou elektronického dotazování, celkem bylo dotazováno 150 respondentů v okrese Frýdek-Místek. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola obsahuje úvod. Druhá kapitola je věnována teoretickým východiskům chování spotřebitele. Třetí kapitola obsahuje charakteristiku trhu s bioprodukty. Tato kapitola se zabývá také charakteristikou ekologického zemědělství, pojmem biopotraviny a charakteristikou trhu s biopotravinami v České republice i ve světě. Ve čtvrté kapitole rozebírám metodiku shromážďování dat. V následující kapitole jsem vyhodnotila všechny získané informace. Předposlední kapitola obsahuje návrhy a doporučení. Poslední kapitola je závěr.cs
dc.description.abstractThe aim of bachelor thesis is consumer behaviour analysis on the bio products market. The marketing research was realized by a electronic questioning, were asked a total of 150 respondents in the district Frýdek-Místek. The bachelor thesis is divided into seven chapters. The first chapter contains an introduction. The second chapter is devoted to the theoretical base consumer behaviour. The third chapter contains the characteristic of the bio products market. This chapter also deals with the characteristic of organic farming, concept of organic food and the characteristic of the organic food market in the Czech Republic but also in the world. In the fourth chapter examine the methodology of data collection. In the next chapter, I have evaluated all of my gained information. The penultimate chapter includes suggestions and recommendations. The last chapter is the conclusion.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1593057 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbiopotravinycs
dc.subjectbioproduktycs
dc.subjectekologické zemědělstvícs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectorganic fooden
dc.subjectbio productsen
dc.subjectorganic farmingen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestioningen
dc.titleAnalýza spotřebního chování zákazníků na trhu s bioproduktycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Bio Products Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901831cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezaen
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTA647_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam