Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petraen
dc.contributor.authorSuchárová, Kateřinaen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:03:42Z
dc.date.available2009-09-01T03:03:42Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73162
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTématem mé bakalářské páre je Návrh marketingové komunikace automobilové firmy Suzuki Motor Czech, s.r.o. Mým cílem bylo zjistit, jak působí současná marketingová komunikace firmy na stávající a potenciální zákazníky. Dále podat návrhy a doporučení jak současnou situaci zlepšit a jak upoutat nové zákazníky a také dosáhnout zvetšení prodeje a zkvalitnění služeb. Součástí práce je také provedení marketingového výzkumu zaměřena na marketingovou komunikaci a realizovaná na 221 respondentech.cs
dc.description.abstractThe theme of my work of bachelor is a marketing communication design of the car company Suzuki Motor Czech, s.r.o. My goal was learn how operate the current marketing communication of firm to her existing and potential customers. In addition, make proposals and recommendations, how improve the current situation and how take new customers and thus achieve more sales and improve service. Part of this work is also conducted marketing research to marketing communication and implemented on 221 respondents.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent4769636 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectnávrh marketingové komunikacecs
dc.subjectautomobilová firmacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketing communication designen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectmarketing communication mixen
dc.subjectcar companyen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.titleNávrh marketingové komunikace automobilové firmycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design of the Car Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901835cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezaen
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUC156_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam