Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petraen
dc.contributor.authorSkácelová, Sandraen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:04:03Z
dc.date.available2009-09-01T03:04:03Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73164
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo analyzovat spotřebitelské chování na trhu nealkoholického sektu. Snažila jsem se zjistit, jak se zákazníci chovají na daném trhu, kdy nejčastěji pijí nealkoholický sekt, co je pro ně při nákupu nealkoholického sektu důležité aj. Marketingový výzkum jsem prováděla pro společnost, která se výrobou nealkoholického sektu zabývá. Na základě výsledků vyplývajících z výzkumu jsem dále navrhla doporučení, jak by společnost mohla zefektivnit svoji výrobu nealkoholických sektů.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis was to analyse of consumer behavior on the market of soft drink champagne. I tried to discover, how customers behave in the existent trade, when they soft drink champagne, what is important for buy of soft drink champagne for them etc. I was made the marketing research for the company, which produces soft drink champagne. Based on the results arising from the research I have also proposed recommendations on how the company could streamline its production of soft drink champagne.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1320748 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnealkoholický sektcs
dc.subjectspokojenost.cs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectvýrobekcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectproducten
dc.subjectsatisfaction.en
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectsoft drink champagneen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu nealkoholického sektucs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Soft Drink Champagne Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901824cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezaen
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKA207_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam