Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkaen
dc.contributor.authorJurčová, Zuzanaen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:08:04Z
dc.date.available2009-09-01T03:08:04Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73184
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníka. Cílem práce bylo vyhodnotit spokojenost zákazníků firmy a navrhnout postup pro měření a monitorování spokojenosti zákazníků. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitolou je úvod. V druhé kapitole charakterizuji společnost, její vznik, historii, předmět činnosti, organizační strukturu a marketingový mix společnosti. V další kapitole jsem se věnovala teoretickým východiskům o spokojenosti zákazníků a důležitosti měření spokojenosti zákazníka. Na tuto kapitolu navazuje kapitola, která se zabývá způsobem realizace celkového měření spokojenosti zákazníka. Pátá kapitola obsahuje analýzu spokojenosti současných zákazníků a vyhodnocení všech odpovědí, které jsem obdržela od zákazníků firmy KAZETO, spol. s r. o. Další kapitola obsahuje návrhy a doporučení pro společnost, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Poslední kapitolou je závěr.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the issue of measurement of customer satisfaction. The drift of work was evaluated customer satisfaction and proposed of process for measurement and monitoring of customer satisfaction. The work is divided into seven chapters. The first charter is exordium. At second chapter I characterized company, its inception, history, subject of company activities, organizational structure and marketing mix. In next chapter I concerned to theory of customer satisfaction and importance of customer satisfaction measurement. On this chapter engages chapter engaged in realization total customer satisfaction measurement. The fifth chapter contains analysis of current customer satisfaction and answers evaluation, which I put together from KAZETO, spol. s r. o. Next chapter is dedicated to proposals and recommendations for company, which could flow into increase of customer satisfaction. Last chapter is finale.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectměřenícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectmeasurementen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectquestioningen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků firmy na trhu lepenkových výrobkůcs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement on the Paste-Board Producten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901746cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJUR472_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam