Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMarhounová, Miladaen
dc.contributor.authorSamiecová, Soňaen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:20:05Z
dc.date.available2009-09-01T03:20:05Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73235
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTéma mé bakalářské práce je `Analýza spokojenosti zákazníků se službami jazykové školy Pygmalion, s. r. o. Cílem této práce bylo zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni se službami jazykové školy a na základě zjištěných informací, z mnou provedeného marketingového výzkumu, byla navržena doporučení na zlepšení a zkvalitnění poskytovaných služeb zákazníkům. Tato práce se skládá ze sedmi kapitol. Z úvodu, dále z charakteristiky jazykové školy, kde popisuji vývoj a jejich marketingový mix služeb. Třetí kapitola obsahuje teoretická východiska měření spokojenosti se službami, kde se věnuji službám, spokojenosti a zákazníkům. Čtvrtá a pátá kapitola je věnována metodice a analýze výzkumu. Analýzu jsem zpracovala na základě vyhodnocených dotazníků rozdaných studentům. Další kapitola obsahuje návrhy a doporučení, které by měly vést k větší spokojenosti studentů a poslední kapitolou je závěr.cs
dc.description.abstractSubjekt of my bachelor's thesis is `Customer Satisfaction Analysis with the services of language school Pygmalion, Ltd. and the goal of this thesis was to see how customers are satisfied with the services of language school Pygmalion, Ltd. and on the basis of information from me by a marketing research, has been proposed recommendations for improving and upgrading the services provided to customers . The thesis consists of seven chapters – starting with an introduction, followed by characteristics of language school. This second chapter describes a development of the language school Pygmalion and their marketing mix of services . Third chapter contains the theoretical resources of measuring satisfaction with services, happiness and customers. Fourth and fifth chapter is devoted to a methodology and analysis research. I prepared the analysis on the basis of evaluated questionnaires which were distributed to students. Next chapter contains proposals and recommendations which should lead to greater student´s satisfaction. The last chapter is a conclusion.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent478475 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectjazyková školacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectlanguage schoolen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectservicesen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků jazykové školycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement for the Language Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901818cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAM102_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam