Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinaen
dc.contributor.authorValošek, Janen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:34:53Z
dc.date.available2009-09-01T03:34:53Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73293
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTato bakalářská práce popisuje návrh web designu internetové prezentace studentů oboru marketing a obchod. Její první část obsahuje charakteristiku katedry a její možnosti virtuální prezentace na internetu. Druhá část vymezuje teoretická východiska nutná pro realizaci úspěšného web designu. Poslední část této bakalářské práce obsahuje metodiku výzkumu a popis tvorby web designu, včetně charakteristiky jednotlivých částí procesu. Na konci práce jsou uvedeny výsledné návrhy a doporučení pro finální vizuální podobu internetové prezentace.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis describes the designing the website for students of the marketing a business program. The first part contains the characteristics of the department and the possibility of a virtual showcase on the Internet. The second part defines the theoretical background necessary for implementing a successful web design. The last part of this work includes research methodology and a description of the creation of web design, including the characteristics of different parts of the process. At the end of the work are given the resulting proposals and recommendations for the final visual representation of the website.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvizuální stylcs
dc.subjectwww stránkycs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectweb designcs
dc.subjectweb sitesen
dc.subjectvisual styleen
dc.subjectweb designen
dc.subjectinterneten
dc.subjectqualitative researchen
dc.titleNávrh web designu internetové prezentace studentů oboru marketingu a obchoducs
dc.title.alternativeDesigning the Website for Students of the Marketing and Business Programen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901846cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchen
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAL508_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam