Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinaen
dc.contributor.authorDrozdová, Kateřinaen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:35:27Z
dc.date.available2009-09-01T03:35:27Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73296
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je Analýza konkurence na trhu jazykových škol. Cílem práce je identifikovat a charakterizovat nejvýznamnější konkurenty a provést analýzu konkurence formou fiktivní poptávky. V první části jsou řešena teoretická východiska analýzy konkurence, a to především obecná charakteristika konkurence. Praktická část bakalářské práce je věnována realizaci analýzy konkurence a vyhodnocení výsledků. Druhá část bakalářské práce obsahuje definování návrhů a doporučení, vyplývající z provedené analýzy konkurence, pro zvýšení konkurenční pozice firmy.cs
dc.description.abstractThe topic of this thesis is The Analysis of The Competiton on The Language Schools Market. The aim of the thesis is identifying and characterizing competitors and realizing analysis of competition based on fictional demands. The first part describes theoretical data of analysis of competition, and above all general characteristics of competition. The practical part of the thesis is focused on realisation of analysis of competition and evaluation of the results. The second part of the thesis is based on defining suggestions and recommendations flowing from the conclusions of analysis of competition for increase in competitive position of the company.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjecttrh jazykových školcs
dc.subjectorientace na zákazníkycs
dc.subjectanalysis of competitionen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectlanguage schools marketen
dc.subjectorientation on customersen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu jazykových školcs
dc.title.alternativeThe Analysis of The Competition on Language Schools Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901713cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeBaránek, Petren
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDRO113_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam