Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinaen
dc.contributor.authorUvíra, Tomášen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:35:40Z
dc.date.available2009-09-01T03:35:40Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73297
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce byla analýza chování spotřebitele na internetu při koupi výpočetní techniky, z které měly plynout návrhy a doporučení pro efektivní působení internetového obchodu. V práci byly objasněny pojmy týkající se internetu, e-marketingu a také samotném nákupu na internetu. Byl představen internetový obchod Alfa computer. Pro naplnění cíle byl realizován marketingový výzkum metodou elektronického dotazování. Dotazníkové šetření probíhalo na vzorku více jak 200 respondentů. Na základě výsledků byly stanoveny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor’s thesis was analysis of the consumer’s behavior on the internet by the shopping of the computer equipment, from which should float suggestions and recommendations for the effective e-shop’s performance. In the thesis were clarified the definitions concerning the internet, e-marketing and shopping on the internet also. There was presented Alfa computer e-shop. For fill the aim was realized marketing research by the electronic polling. Questionnaire investigation was performed on the more than 200 informants. Suggestions and recommendations were specified on the basis of the records of marketing research.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-marketingcs
dc.subjectanalýza kupního chovánícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectvýpočetní technikacs
dc.subjectbuyers behaviour analysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcomputer equipmenten
dc.titleAnalýza chování spotřebitele při nákupu výpočetní techniky na internetucs
dc.title.alternativeThe Analysis of Online Shopping for Computer Equipmenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901843cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchen
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisUVI019_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam