Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinaen
dc.contributor.authorPolednová, Sylvieen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:36:10Z
dc.date.available2009-09-01T03:36:10Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73299
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem mé práce je zjistit známost konkrétní značky na trhu s nábytkem. V první kapitole se zabývám charakteristiku společnosti. Teoretické část je zaměřena na měření známosti značky. Další část práce je věnována metodice výzkumu, kde jsou stanoveny cíle. V analýze výsledků rozebírám získaná data. Na základě provedené analýzy doporučuji návrhy na zlepšení situace.cs
dc.description.abstractThe goal of my work is to identify specific brand awareness on the furniture market. In the first chapter dealing with the characteristics of the company. The theoretical part is aimed at measuring of brand awareness. Another part of the work is devoted to research methodology, which are set out objectives. In the analysis of results examine the data. Based on the analysis suggest proposals to improve the situation.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření známosti značkycs
dc.subjectanalýza značkycs
dc.subjecttrh s nábytkemcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectmeasurement of branden
dc.subjectanalysis of branden
dc.subjectthe furniture marketen
dc.subjectmarketing of servicesen
dc.titleAnalýza známosti značky na trhu s nábytkemcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Brand Awareness on The Furniture Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901805cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSkopal, Petren
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL516_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam