Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBallasová, Lenkaen
dc.contributor.authorGlogar, Pavelen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:39:29Z
dc.date.available2009-09-01T03:39:29Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73314
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám problematikou spokojenosti zákazníků s obchodním řetězcem. Ke zjišťování současné spokojenosti zákazníků se službami a sortimentem obchodního domu Kaufland v Opavě jsem zvolil primární výzkum, jehož nástrojem je dotazník. Ten se skládá ze 17 otázek. Respondenti zde hodnotili spokojenost s kvalitou, cenou, rozsahem sortimentu, umístění zboží v rámci prodejny, dostupnost obchodního domu, webové stránky Kauflandu, spokojenost s počtem parkovacích míst, zda reklamní noviny motivují respondenty k nákupu, jaký dopravní prostředek využívají k návštěvě Kauflandu. Dále respondenti hodnotili konkurenci, práci zaměstnanců, spokojenost s otevírací dobou, jestli by v Kauflandu přivítali věrnostní program, jestli jsou pro respondenty dostatečným motivem k nákupu reklamní noviny či jestli mají vliv na jejich nákup v Kauflandu okolní prodejny nákupního centra. Z výsledků dotazníků jsem zpracoval doporučení managementu firmy, co by měl uskutečnit ke zvyšování spokojenosti svých zákazníků.cs
dc.description.abstractThe main subjekt of my baccalaureate thesis is customers satisfaction research with the department store Kaufland. To be able to find out how are customers of retail chain satisfied with services and assortment I created the questionnaire with 17 questions. I tested the customers satisfaction with services and product lines provided by the department store Kaufland in Opava. Informants evaluated their satisfaction with the quality, prices, the range of the assortment, goods layout, the Kaufland´s location, the Kaufland´s website, the number of parking lots and Kaufland´s advertising brochures. Then informants rated rival supermarkets and department stores, the Kaufland´s staff performance and opening hours. I even asked informants about transport they used to get to the Kaufland and about their satisfaction with stores which are located next to the department store Kaufland. I found out that customers would welcome customers benefit program and I testified that the Kaufland´s advertising borchures have a big influence on customers shopping. I passed all research results together with my propsal for the customers satisfaction improvement to the board management.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectobchodní řetězeccs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectsortiment a službycs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectretail chainen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectassortment and servicesen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami obchodního řetězcecs
dc.title.alternativeThe Customer Satisfaction Measurement with Services of Retail Chain Outleten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901719cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeMerenda, Miroslaven
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGLO048_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam