Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBallasová, Lenkaen
dc.contributor.authorZáchová, Lucieen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:40:05Z
dc.date.available2009-09-01T03:40:05Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73316
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu prodeje fakultativních výletů. Týká se konkrétně cestovní kanceláře ALEX s.r.o. v Egyptě. Vybrala jsem si právě tohle téma, jelikož jsem pro tuto společnost v Egyptě pracovala jako delegátka a průvodkyně. Prodej analyzuji v rámci sekundárního i primárního výzkumu. Sekundární výzkum vychází z prodejních zpráv, kde zjišťuji nejvíce prodávaný výlet, poměr dospělých a dětí na výletech, vývoj tržeb, vliv balíčků a průměrnou útratu. Primární výzkum je formou přímého dotazování na spokojenost s výlety, delegátkou a dopravou. V dotazníku také zjišťuji co má vliv na prodej, kolik výletů a za jaké ceny zákazníci v průměru absolvují. Fakultativní výlety lze rozdělit do čtyř skupin : poznávací, na moře, safari a ostatní. Práce má 7 kapitol, které obsahují úvod, charakteristiku společnosti, teoretická východiska prodeje, metodiku výzkumu, analýzu výsledků, návrhy a doporučení a závěr. Šestá kapitola obsahuje několik návrhů jak zlepšit kvalitu služeb cestovní kanceláře a dosáhnout ještě větší spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the analysis of sales of facultative trips. Concerns specifically ALEX Ltd. travel agency in Egypt. I chose this topic just because I have worked for this company in Egypt as a delegate and a guide. The sale is analyzed in the context of secondary and primary research. Secondary research is based on sales reports, where I find most sold trip, the ratio of adults and children on trips, development of sales, the impact of the packages and the average spending. Primary research is a form of direct questioning on the satisfaction with the trip, delegates and transportation. The questionnaire also found what has the impact on sales, how many trips are sold and at what prices, on average. Facultative trips can be divided into four groups: cognitive, sea, safari and others. This thesis has 7 chapters, which contain an introduction, the characteristics of the company, sales of theoretical background, research methodology, analysis of the results, proposals and recommendations and conclusions. The sixth chapter contains several proposals to improve the quality of services of travel agency to achieve even greater customer satisfaction.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjects.r.o. analýza prodejních zpráv spokojenost s výlety spokojenost s delegátkou spokojenost s dopravoucs
dc.subjectfakultativní výlety Cestovní kancelář ALEXcs
dc.subjectfacultative trips ALEX Ltd. travel agency analysis of the sales reporst satisfaction with trips satisfaction with the tour leader satisfaction with the trasportationen
dc.titleAnalýza prodeje fakultativních výletů cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeThe Sales Analysis of Facultative Trips for Travel Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901851cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeOstrožná, Janaen
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAC085_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam