Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkopal, Petren
dc.contributor.authorDaněk, Ctiraden
dc.date.accessioned2009-09-01T03:41:23Z
dc.date.available2009-09-01T03:41:23Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73321
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem Bakalářské práce je navrhnout řešení, která napomůžou k zefektivnění prodejní strategie pizzerie Bludovice. Ke zjistění postavení firmy na trhu, jejích nedostatků a zákazníkových přání byl využit marketingový výzkum. Na základě marketingového výzkumu doporučuji pizzerii se zaměřit na rozšíření stávajících vzdáleností, zefektivnění marketingové kominkace, prodloužeí otevírací doby,rozšíření stávajících kapcit a užití prvků prodeje.cs
dc.description.abstractThe main objective of the Bachelor work is to propose solution, which can aid to enhancement of pizza restaurant sales strategy. To finding firm status on the market, their absences and costumers wishes was avail marketing research. On the basis of this research i advised to pizza restaurant to focus on expansion delivery distances, enhancement promotion effecitveness, extension opening hours, expansion current capacity and using items of sales promotion.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent6988647 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectefektivitacs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectstrategyen
dc.subjectsalesen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectcostumeren
dc.subjectservicesen
dc.subjecteffecitvnessen
dc.titleZefektivnění prodejní strategie pizzeriecs
dc.title.alternativeThe Enhancement of Pizza Restaurant Sales Strategyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901709cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDAN167_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam