Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkopal, Petren
dc.contributor.authorHorutová, Martinaen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:41:33Z
dc.date.available2009-09-01T03:41:33Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73322
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou. První část obsahuje charakteristiku Jednoty, spotřebního družstva a popis marketingového prostředí. Následná kapitola popisuje teorii analýzy spokojenosti zákazníků a problematiku obchodu a obchodování. V další části se bakalářská práce zabývá metodikou, ve které bylo k získání údajů použito osobního dotazníkového šetření. Výsledkem bylo zjištění skutečného stavu a navržení doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků Jednoty, spotřebního družstva.cs
dc.description.abstractThis bachelor diploma project is customer satisfaction measurement with retail Outlet. The first part contains the characteristic of Jednota, consumer cooperative and description of marketing enviroment. Next section describe the theory of analyse of customer satisfaction and the problematic of trade and trading. In the next part, the bachelor project is engaged in methodics, in which the personal questionaires is used to gather the data. The result was the statement of real status and proposal of recomending to raise the customer satisfaction of Jednota, consumer cooperative.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent2351721 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectspotřební družstvocs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectconsumer cooperativeen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectbussinessen
dc.subjectsatisfactionen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnoucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Retail Outleten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901734cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOR544_EKF_B6208_6208R062_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam