Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKadlec, Janen
dc.contributor.authorStaněk, Dušanen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:42:24Z
dc.date.available2009-09-01T03:42:24Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73327
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu merchandisingu na trhu s instantními polévkami. V úvodních stránkách práce jsou stručně představeni nejdůležitější výrobci a značky instantních polévek na českém trhu. Mezi jednotlivými výrobci instantních polévek můžeme sledovat různé odlišnosti ve strategiích prezentace svých výrobků. Dále je vymezeno makroprostředí, ve kterém se trh s instantními polévkami pohybuje. K získání dat byla použita metoda pozorování, která se zdá být právě pro tuto problematiku nejvhodnější. Bylo vybráno několik obchodů, které jsem navštívil a do pozorovacího formuláře zapsal veškerá data vztahující se k dané problematice. V analytické části této práce se čtenář může dovědět, jaké jsou rozdíly v četnosti i způsobu vystavení jednotlivých značek i v jednotlivých obchodech. Samotný závěr shrnuje zjištěné informace a předkládá návrhy a doporučení sledovaným výrobcům. Právě tato část může být v praxi velmi prospěšná pro práci key account manažerů.cs
dc.description.abstractThe bachelor dissertation focuses on analysis of merchandising on the instant soup market. The introduction presents the most important manufacturers and brands of instant soups on the Czech market. There are several differences between manufacturers in terms of strategy and presentation of their products. Furthermore, the impact of macroenvironment on the soup market is also considered. In order to obtain the data and analyze merchandising on the specific market, I used the method of observation, which appears to be the most appropriate for this problematic. Several shops/supermarkets were chosen and visited, and all the data related to merchandising problematic were registered in the observation form. In the analytical part, the reader can learn about the differences in frequency and methods of displayed brands in various shops/supermarkets. The conclusion summarizes the gathered information and offers suggestions and recommendations for manufacturers. It also shows how the company status on existing market can be improved and how to communicate as effectively as possible with customers by using instruments of merchandising. This part can be very helpful for key account managers.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectinstantní polévkacs
dc.subjectpoint of salecs
dc.subjectvystavovací plochacs
dc.subjectpozorování.cs
dc.subjectretailen
dc.subjectinstant soupen
dc.subjectdisplay areaen
dc.subjectobservation.en
dc.titleAnalýza merchandisingu na trhu s instantními polévkamics
dc.title.alternativeThe Merchandising Analysis on the Instant Soup Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901830cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTA649_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam