Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMedková, Milenaen
dc.contributor.authorHrůza, Daviden
dc.date.accessioned2009-09-01T03:51:43Z
dc.date.available2009-09-01T03:51:43Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73369
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractV současnosti se uplatňuje e-learning jako rychlý a efektivní prostředek celoživotního vzdělávání. E-learning využívají školy a různé organizace. V souvislosti s e-learningem lze zmínit distanční vzdělávání, které má s e-learningem několik společných prvků. Odborníci se e-learning snaží zefektivnit pomocí různých nástrojů, např. Rapid e-learning. Na elektronickém kurzu se podílí 3 skupiny: e-studující, tutoři a e-manažeři. E-studenti tvoří virtuální třídu, aby e-studující úspěšně absolvovali studium měli by splnit několik kritérií. Stejně jako tutor, který musí být dobrý pedagog. E-manažeři se starají o organizaci a řízení elektronických kurzů. Tvorba elektronického kurzu je rozdělena do několika částí, základem je dobrá příprava, aby kurz plnil svoji roli musí mít prvky multimediálnosti, texty musejí být dobře a přehledně strukturovány. Po vytvoření kurzu je nutné jeho odzkoušení tak, aby byla zaručena kvalita před jeho uvedením do provozu. Na celém světě se používají různé systémy pro řízení výuky, v ČR jsou nejpoužívanější eDoceo, iTutor a Moodle. Na základě jejich porovnání lze zjistit, který je pro určité potřeby nejideálnější. V práci je zmíněno i o elektronickém kurzu Bibliopedagogika, který je na Ústavu informačních studií a knihovnictví v Praze.cs
dc.description.abstractCurrently, e-learning is applied as a fast and effective medium of lifelong learning. E-learning is exploited by schools and others organizations. It is connected with distance education; they have a few elements in common. The specialists try to make more effective e-learning by differents tools, e.g. Rapid e-learning. Electronic course is composed of the 3 groups: e-students, tutors and e-managers. The e-students make a virtual class. They should make good a few criterions to finish studies successfully. A tutor must realize to be a good teacher. The e-managers are responsible for operating and organization of the electronic courses. Creation of the electronic courses is divided into a few parts. The basis is a good preparation. In order to perform its function, the course has to have multimedia elements, texts have to be structured well and tabularly. The course has to be tested, so that there has to be warranted quality before its putting into operation. Different learning management systems are used across the world. In the Czech Republic the most used ones are eDoceo, iTutor and Moodle. On the basis of their comparison there can be ascertained what the best one is for the certain needs. In the Bachelor thesis the electronic course Bibliopedagogy is mentioned. It is on the Institute of Information Studies and Librarianship in Prague.en
dc.format59 l. : il. + 2 příl. + 1 CDcs
dc.format.extent680149 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdistanční vzdělávánícs
dc.subjecte-learningcs
dc.subjecteDoceocs
dc.subjectelektronický kurzcs
dc.subjectiTutorcs
dc.subjectLearning management systemscs
dc.subjectMoodlecs
dc.subjecttvorba elektronického kurzucs
dc.subjectvzdělávání dospělýchcs
dc.subjecteducationen
dc.subjecte-learningen
dc.subjecteDoceoen
dc.subjectelectronic courseen
dc.subjectiTutoren
dc.subjectlearning management systemsen
dc.subjectMoodleen
dc.subjectcreation of electronic coursesen
dc.subjectadults educationen
dc.titleE-learning ve vzdělávání dospělýchcs
dc.title.alternativeE-learning for Adults Educationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200905587cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-15en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikyen
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchInformační a znalostní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRU275_EKF_B6209_6209R014_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam