dc.contributor.advisor | Medková, Milena | en |
dc.contributor.author | Hrůza, David | en |
dc.date.accessioned | 2009-09-01T03:51:43Z | |
dc.date.available | 2009-09-01T03:51:43Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/73369 | |
dc.description | Import 01/09/2009 | |
dc.description.abstract | V současnosti se uplatňuje e-learning jako rychlý a efektivní prostředek celoživotního vzdělávání. E-learning využívají školy a různé organizace. V souvislosti s e-learningem lze zmínit distanční vzdělávání, které má s e-learningem několik společných prvků. Odborníci se e-learning snaží zefektivnit pomocí různých nástrojů, např. Rapid e-learning. Na elektronickém kurzu se podílí 3 skupiny: e-studující, tutoři a e-manažeři. E-studenti tvoří virtuální třídu, aby e-studující úspěšně absolvovali studium měli by splnit několik kritérií. Stejně jako tutor, který musí být dobrý pedagog. E-manažeři se starají o organizaci a řízení elektronických kurzů. Tvorba elektronického kurzu je rozdělena do několika částí, základem je dobrá příprava, aby kurz plnil svoji roli musí mít prvky multimediálnosti, texty musejí být dobře a přehledně strukturovány. Po vytvoření kurzu je nutné jeho odzkoušení tak, aby byla zaručena kvalita před jeho uvedením do provozu. Na celém světě se používají různé systémy pro řízení výuky, v ČR jsou nejpoužívanější eDoceo, iTutor a Moodle. Na základě jejich porovnání lze zjistit, který je pro určité potřeby nejideálnější. V práci je zmíněno i o elektronickém kurzu Bibliopedagogika, který je na Ústavu informačních studií a knihovnictví v Praze. | cs |
dc.description.abstract | Currently, e-learning is applied as a fast and effective medium of lifelong learning. E-learning is exploited by schools and others organizations. It is connected with distance education; they have a few elements in common. The specialists try to make more effective e-learning by differents tools, e.g. Rapid e-learning. Electronic course is composed of the 3 groups: e-students, tutors and e-managers. The e-students make a virtual class. They should make good a few criterions to finish studies successfully. A tutor must realize to be a good teacher. The e-managers are responsible for operating and organization of the electronic courses. Creation of the electronic courses is divided into a few parts. The basis is a good preparation. In order to perform its function, the course has to have multimedia elements, texts have to be structured well and tabularly. The course has to be tested, so that there has to be warranted quality before its putting into operation. Different learning management systems are used across the world. In the Czech Republic the most used ones are eDoceo, iTutor and Moodle. On the basis of their comparison there can be ascertained what the best one is for the certain needs. In the Bachelor thesis the electronic course Bibliopedagogy is mentioned. It is on the Institute of Information Studies and Librarianship in Prague. | en |
dc.format | 59 l. : il. + 2 příl. + 1 CD | cs |
dc.format.extent | 680149 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | distanční vzdělávání | cs |
dc.subject | e-learning | cs |
dc.subject | eDoceo | cs |
dc.subject | elektronický kurz | cs |
dc.subject | iTutor | cs |
dc.subject | Learning management systems | cs |
dc.subject | Moodle | cs |
dc.subject | tvorba elektronického kurzu | cs |
dc.subject | vzdělávání dospělých | cs |
dc.subject | education | en |
dc.subject | e-learning | en |
dc.subject | eDoceo | en |
dc.subject | electronic course | en |
dc.subject | iTutor | en |
dc.subject | learning management systems | en |
dc.subject | Moodle | en |
dc.subject | creation of electronic courses | en |
dc.subject | adults education | en |
dc.title | E-learning ve vzdělávání dospělých | cs |
dc.title.alternative | E-learning for Adults Education | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.identifier.signature | 200905587 | cs |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.date.accepted | 2009-06-15 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 155 - Katedra aplikované informatiky | en |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informační a znalostní management | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | HRU275_EKF_B6209_6209R014_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |