Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPasek, Petren
dc.contributor.authorGrombířová, Hanaen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:56:46Z
dc.date.available2009-09-01T03:56:46Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73390
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo zjistit známost nových služeb na trhu jazykových škol. Jedná se o službu jazykové školy Slůně – svět jazyků - Skype výuka a o službu jazykové školy Top School - Callanovu metodu. S využitím výsledků provedeného marketingového výzkumu, na základě dotazníkového šetření, jsem navrhla vhodná doporučení pro posílení znalosti a větší přijatelnosti těchto služeb veřejností. Hlavním doporučením je zvýšit povědomí o obou službách u veřejnosti vhodně zvoleným komunikačním mixem.cs
dc.description.abstractThe objective of the work was to find out consciousness of new services on the language school market. It is concerned services Skype learning of language school Slůně – svět jazyků and Callan method of language school Top School. Thanks to results of marketing research, I suggested to management convenient recommendations for better awareness of these services. Main recommendation is increase in privity of Skype learning and Callan method within public with right choice of marketing communication mix.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing služeb nové služby na trhu jazyková škola skype výuka Callanova metodacs
dc.subjectmarketing of services new services on the market language school skype learning Callan methoden
dc.titleZavedení nových služeb na trhu jazykových školcs
dc.title.alternativeIntroduction of New Services on the Language School Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901723cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-06-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGRO116_EKF_B6208_6208R062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam