Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHorváthová, Petraen
dc.contributor.authorMatějová, Alenaen
dc.date.accessioned2009-09-01T04:13:00Z
dc.date.available2009-09-01T04:13:00Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73457
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractV první části své práce jsem zpracovala teoretické rešerše zabývající se vzdělávání a rozvojem osobnosti, které se staly podkladem pro samotnou analýzu. V praktické části jsem popsala fungování systému vzdělávání a rozvoje Biocelu Paskov a.s., tedy jak jsou stanovovány potřeby, cíle, plánování a samotnou realizaci vzdělávání. Spolupracovala jsem přitom s vedoucí OPaK, čerpala z vnitropodnikových dokumentů a provedla dotazníkové šetření mezi zaměstnanci podniku. Zkoumala jsem tři oblasti: systém jako celek, výpočetní techniku a kurzy cizího jazyka. Po vyhodnocení dotazníku se zde objevily dílčí problémy: nerelevantní informace, nízká počítačová gramotnost dělníků. Zabývala jsem se také efektivitou využívání získaných znalostí cizích jazyků, abych zjistila, zda by se vyplatilo tyto kurzy v případě zvýšení finančních prostředků na vzdělávání obnovit.Na závěr jsem proto navrhla doporučení, která by tyto problémy mohla odstranit.cs
dc.description.abstractIn the first part of my study I worked on theoretical search which deals with education and development of personality. I used the information as a base for the very analysis. In the practical part I described running of this educational and expanding system in Biocel Paskov (a.s. – joint-stock company). I narrated how needs, tasks, plans and realization of education is specified. I was co-operating with the head of the OPaK. I derived from the internal documents and I prepared the questionnaires for workforce to investigate their system. I looked into three courses of study: system as a whole, computing technology and courses of foreign languages. After considering of questionnaires, there were partial problems: irrelevant information, low knowledge of computers. I was interested in efficiency of using knowledge of foreign languages. I wanted to know if it would be worth to renew these courses, in case of financial rising. In finally I suggested some recommendation to eliminate these problems.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent282512 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdovednostics
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectlidské zdrojecs
dc.subjectlidský potenciálcs
dc.subjectrozvoj zaměstnancůcs
dc.subjectškolenícs
dc.subjectemployeeen
dc.subjectpotentialen
dc.subjecteducationen
dc.subjectskillen
dc.subjecteducation trainingen
dc.titleVzdělávání a rozvoj zaměstnancůcs
dc.title.alternativeEmployees Education and Developmenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200900521
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKoťátko, Zdeněken
dc.date.accepted2009-06-15en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAT591_EKF_B6208_6208R037_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam