dc.contributor.advisor | Horváthová, Petra | en |
dc.contributor.author | Matějová, Alena | en |
dc.date.accessioned | 2009-09-01T04:13:00Z | |
dc.date.available | 2009-09-01T04:13:00Z | |
dc.date.issued | 2009 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/73457 | |
dc.description | Import 01/09/2009 | |
dc.description.abstract | V první části své práce jsem zpracovala teoretické rešerše zabývající se vzdělávání a rozvojem osobnosti, které se staly podkladem pro samotnou analýzu. V praktické části jsem popsala fungování systému vzdělávání a rozvoje Biocelu Paskov a.s., tedy jak jsou stanovovány potřeby, cíle, plánování a samotnou realizaci vzdělávání. Spolupracovala jsem přitom s vedoucí OPaK, čerpala z vnitropodnikových dokumentů a provedla dotazníkové šetření mezi zaměstnanci podniku.
Zkoumala jsem tři oblasti: systém jako celek, výpočetní techniku a kurzy cizího jazyka. Po vyhodnocení dotazníku se zde objevily dílčí problémy: nerelevantní informace, nízká počítačová gramotnost dělníků. Zabývala jsem se také efektivitou využívání získaných znalostí cizích jazyků, abych zjistila, zda by se vyplatilo tyto kurzy v případě zvýšení finančních prostředků na vzdělávání obnovit.Na závěr jsem proto navrhla doporučení, která by tyto problémy mohla odstranit. | cs |
dc.description.abstract | In the first part of my study I worked on theoretical search which deals with education and development of personality. I used the information as a base for the very analysis. In the practical part I described running of this educational and expanding system in Biocel Paskov (a.s. – joint-stock company). I narrated how needs, tasks, plans and realization of education is specified. I was co-operating with the head of the OPaK. I derived from the internal documents and I prepared the questionnaires for workforce to investigate their system.
I looked into three courses of study: system as a whole, computing technology and courses of foreign languages. After considering of questionnaires, there were partial problems: irrelevant information, low knowledge of computers. I was interested in efficiency of using knowledge of foreign languages. I wanted to know if it would be worth to renew these courses, in case of financial rising. In finally I suggested some recommendation to eliminate these problems. | en |
dc.format | Neuvedeno | cs |
dc.format.extent | 282512 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | dovednosti | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | lidské zdroje | cs |
dc.subject | lidský potenciál | cs |
dc.subject | rozvoj zaměstnanců | cs |
dc.subject | školení | cs |
dc.subject | employee | en |
dc.subject | potential | en |
dc.subject | education | en |
dc.subject | skill | en |
dc.subject | education training | en |
dc.title | Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců | cs |
dc.title.alternative | Employees Education and Development | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.identifier.signature | 200900521 | |
dc.identifier.location | ÚK/Sklad diplomových prací | cs |
dc.contributor.referee | Koťátko, Zdeněk | en |
dc.date.accepted | 2009-06-15 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | en |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | MAT591_EKF_B6208_6208R037_2009 | |
dc.rights.access | openAccess | |