Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBurdiláková, Renataen
dc.contributor.authorMozdřeňová, Ivanaen
dc.date.accessioned2009-09-01T04:34:06Z
dc.date.available2009-09-01T04:34:06Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73542
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractObsahem této bakalářské práce je především analýza ochrany spotřebitele a jejího uplatňování a dodržování zákonných předpisů, nařízení a vyhlášek v praxi. Taktéž je v práci pojednáno o právech podnikatelů, protože na ty se ve společnosti často zapomíná. V kapitolách je postupně popsán a rozebrán Systém kritických bodů (HACCP) konkrétní organizace, po kterém následuje průzkum znalosti systému mezi samotnými spotřebiteli. Dále jsou probírány různé aspekty ochrany spotřebitele a způsoby jejich zajištění, přičemž některé z nich jsou doplněny o hypotetické příklady. V neposlední řadě se práce zabývá psychologií a spokojeností zákazníků, protože tato témata s problematikou ochrany spotřebitele úzce souvisí a oddělené sledování by tudíž pro podnik nemělo žádný význam. Závěrečné kapitoly sumarizují výsledky a nabízí další návrhy a možnosti zlepšení. Mezi ně mimo jiné patří zjištění, že jsou práva spotřebitelů v praxi dodržována. To má vliv na přetrvávající spokojenost zákazníků se službami v daném podniku, přičemž se na tom z velké části podílí také znalost a orientace v nákupním chování.cs
dc.description.abstractGoal of this thesis is mainly an analysis of customer´s protection, it´s administration and keeping lawful rules, acts and notices in practice. In this thesis there is handled about laws of entrepreneurs because of forgeting them frequently in society. In sections there are proceedly described and decompositioned Hazard Analysis and Critical Control Points (HACCP) in concrete enterprise which is followed by a research of knowledge of HACCP between customers. Also, there are handled different aspects of customer´s protection and methods which helps to assure them and hypotetical examples are added to some of them. An important part of this work is psychology and satisfaction of clients. Because of this topics have got strong relations with problem of their protection. Separation analysis of this topics does not have meaning for enterprice. Final sections are sumarizing results and giving a sugestions for improvement. It includes observation that rights of consumers are met. That implies satisfaction of customers with services of that specific company, where knowledge and orientation in bussiness behaviour take important part.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent996622 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOchrana spotřebitelecs
dc.subjectpsychologiecs
dc.subjectQFDcs
dc.subjectřízení kvalitycs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectSystém kritických bodů (HACCP).cs
dc.subjectCustomer´s protectionen
dc.subjectpsychologyen
dc.subjectmanagement of qualityen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectHazard Analysis and Critical Control Points (HACCP).en
dc.titleOchrana spotřebitele, jeho psychologie a spokojenost se službami v daném podnikucs
dc.title.alternativeConsumer Protection, his Psychology and Satisfaction with Services in Enterpriseen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200902062cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeHuml, Emilen
dc.date.accepted2009-06-11en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOZ021_EKF_B6208_6208R020_00_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam