Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTomášková, Yvetaen
dc.contributor.authorTomášková, Zuzana Kateřinaen
dc.date.accessioned2009-09-01T08:57:16Z
dc.date.available2009-09-01T08:57:16Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/74557
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractV této práci je provedena analýza trhu, navržena marketingová strategie a marketingový mix pro účely zpracování studie proveditelnosti projektu „Přestavby lokální telekomunikační sítě“. První část práce se zabývá charakteristikou společnosti PODA a.s. a plánovaného projektu přestavby lokální telekomunikační sítě, je zde porovnána stávající technologie a technologie optické sítě. V další části práce je provedena analýza trhu, analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy včetně SWOT analýzy a analýza kupního prostředí. Dále je navržena marketingová strategie a marketingový mix. V závěru práce je provedeno shrnutí výsledků a navržen marketingový postup společnosti PODA a.s. při realizaci přestavby telekomunikační sítě.cs
dc.description.abstractAt this work is carried out market analysis, suggested marketing strategy and marketing mix for purposes of processing feasibility study into the project „Reconstruction of local telecommunication network“. The first part of the work deal with characteristics of PODA Inc. and planned project of reconstruction of local telecommunication network, is here compared existing technology and optical network technology. In next part of the work is carried out market analysis, analysis of internal and external company enviroment, including SWOT analysis, and of purchasing enviroment. It is proposed marketing strategy and marketing mix. In conclusion, this work is carried out summary of the results and designed marketing procedure to PODA Inc. in the implementation of reconstruction of local telecommunication network.en
dc.format37, [10] l. + 1 CDcs
dc.format.extent285976 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectSWOTen
dc.titleAnalýza trhu, návrh marketingové strategie a marketingový mix pro účely zpracování studie proveditelnosti projektu „Přestavba lokální telekomunikační sítě“cs
dc.title.alternativeMarket Analysis, Suggestion of Marketing Strategy and Marketing Mix for Purpose of Processing Feasibility Study of Projekt „Rekonstruction of Lokal Telecommunication Network“en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200905333cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKrčmarská, Lucieen
dc.date.accepted2009-05-26en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika, management a informatika v oblasti veřejné správycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisTOM513_HGF_B6202_6202R009_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam