Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janaen
dc.contributor.authorPěntáková, Barboraen
dc.date.accessioned2009-11-18T20:57:30Z
dc.date.available2009-11-18T20:57:30Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/76485
dc.descriptionImport 18/11/2009
dc.description.abstractDiplomovou práci s názvem „Návrh na uvedení nového zařízení na gastronomický trh“ napsala Bc. Barbora Pěntáková. Cílem diplomové práce bylo vytvořit reálný návrh na zřízení nového gastronomického zařízení. Tento návrh byl zaměřený na marketingový mix pro nové zařízení. Návrh vyplynul z analýzy současné situace na gastronomickém trhu. K analýze byl použit marketingový výzkum. Teoretická část práce je věnována rozboru gastronomického trhu v Ostravě, službám, marketingovému mixu služeb a vývoji nové služby. Praktická část práce zahrnuje marketingový výzkum a návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe graduation thesis named „New Equipment Proposal at Implementation on Gastronomic Market“ was written by Bc. Barbora Pěntáková. The target of the graduation thesis was to make real proposal floatation new gastronomic equipment. This Propsal was to target on marketing mix for new equipment. The propsal ensued on analyse present situation on gastronomic market. For analyse was to use marketing research. Theoretical part is dedicated to description of gastronomic market in Ostrava, services, marketing mix services and development of new service. Practical part include marketing research and suggestions and recommendation.en
dc.format66 [18] l. : il. + 1 CDcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkavárnacs
dc.subjectkávacs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectrespondentcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectcoffee houseen
dc.subjectcoffeeen
dc.subjectserviceen
dc.subjectrespondenten
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleNávrh na uvedení nového zařízení na gastronomický trhcs
dc.title.alternativeThe Proposal of Introduction of New Facility on Gastronomic Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signature200903598cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.date.accepted2009-09-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPEN034_EKF_N6208_6208T062_2009


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam