Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorBěláková, Hanaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:09:23Z
dc.date.available2010-09-29T14:09:23Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79407
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractNázev diplomové práce zní „Analýza marketingového mixu obce“. Cílem této práce bylo popsat a zhodnotit jednotlivé prvky marketingového mixu obce Bolatice a na základě výsledků z tohoto výzkumu pak vytvořit konkrétní návrhy a doporučení pro jejich lepší využití tak, aby eventuelně mohly přispět také k výraznějšímu rozvoji celé obce. Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol. První kapitola ve stručnosti představuje obec Bolatice. Druhá kapitola se zabývá teoretickými východisky marketingu měst a obcí. Třetí kapitola popisuje metodiku sběru dat pro marketingový výzkum a jeho jednotlivé části. Čtvrtá kapitola obsahuje analýzu jednotlivých částí marketingového mixu obce a výsledky primárního výzkumu. V páté kapitole jsou návrhy a doporučení plynoucí z předchozích kapitol. Lze stručně zhodnotit, že obec Bolatice je perspektivní, moderní obcí, se kterou jsou její občané povětšinou spokojeni. Pro její další růst a efektivní využití jejich silných stránek by bylo vhodné využít municipální marketing.cs
dc.description.abstractThe theme of the diploma thesis is “The Marketing Mix Analysis of Municipality”. The objective of this thesis was to describe and evaluate marketing mix of Bolatice and to make suggestions and referrals to innovations in this municipality. The thesis is divided into five main chapters. Characteristic of the Bolatice is described in the first section. Theoretic base of the analysis of municipality marketing is described in the second chapter. Methodology of the data collection is provided in the third chapter which is divided into two parts – preliminary and realization one. The analyses of municipality and final results of primary research are described in the fourth section. And the particular suggestions are described in the last main chapter. The most important invention of my thesis is fact that Bolatice municipality is very perspective and modern place where almost all inhabitants are relative satisfaction. The municipality marketing would be effective solutions for progressive and faster growth of the city for future.en
dc.format.extent2531627 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectobeccs
dc.subjectBolaticecs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmateriální prostředícs
dc.subjectlidécs
dc.subjectprocesycs
dc.subjectpartnerstvícs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmunicipalityen
dc.subjectBolaticeen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectplaceen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectphysical evidenceen
dc.subjectpeopleen
dc.subjectprocessen
dc.subjectpartnershipen
dc.titleAnalýza marketingového mixu obcecs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of Municipalityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKraftová, Jaroslavaen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBEL117_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam