Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petraen
dc.contributor.authorKuhejdová, Lenkaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:09:49Z
dc.date.available2010-09-29T14:09:49Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79415
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje analýze marketingového komunikačního mixu lázní Karlova Studánka. Tato práce vymezuje teoretická východiska marketingové komunikace, dále se zabývá charakteristikou lázní Karlova Studánka. Součástí této diplomové práce je rovněž metodika shromažďování informací a v analýze dosažených výsledků jsou zpracována data, která byla získána prostřednictvím marketingového výzkumu. V kapitole návrhy a doporučení jsou zmíněny návrhy, jak lépe využívat nástroje marketingové komunikace v rámci lázní. Práce je doplněna o grafy sestavené na základě marketingového výzkumu, které tvoří podklady k návrhům a doporučením.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the analysis tools of marketing communication mix for a Spa Karlova Studánka. This paper examines the marketing communications, focused on the characteristics of Karlova Studánka. Part of this thesis is also the methodology of information gathering and analysis of the results are processed by the data that was obtained through marketing research. In the chapter suggestions and recommendations are discussed proposals on how to better use the tools of marketing communication in the spa. Work is supplemented by charts compiled by marketing research, which constitute the basis for the proposals and recommendations.en
dc.format.extent4261076 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpodpory prodejecs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectdirect marketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový komunikační mix (reklamacs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectinternet)cs
dc.subjectmarketingový komunikační mix lázní.cs
dc.subjectmarketing communication mix of the spa.en
dc.subjectinternet)en
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectsponsorshipen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectmarketing communication mix (advertisingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.titleAnalýza komunikačního mixu láznícs
dc.title.alternativeThe Communication Mix Analysis of Spaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášen
dc.date.accepted2010-05-28en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUH020_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam