Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorPiškytlová, Janaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:10:33Z
dc.date.available2010-09-29T14:10:33Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79429
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV diplomové práci jsem se zabývala analýzou marketingového mixu stavební společnosti. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem jsou ve firmě využívány prvky marketingového mixu a jak jejich prostřednictvím působí na stávající a potenciální zákazníky. Ve výzkumu byly využívány sekundární zdroje informací. Po podrobném prozkoumání situace jsem se pokusila navrhnout aktivity tak, aby co nejvíce odpovídaly potřebám a možnostem firmy.cs
dc.description.abstractIn this thesis I analyzed the marketing mix for construction company. The aim was to determine how the company used in the marketing mix elements and how they operate through the existing and potential customers. In our research we have used secondary sources of information. After a detailed examination of the situation, I tried to design activities so that as much as possible to the needs and capabilities of the company.en
dc.format.extent2875846 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectstavebnictvícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectmikroprostředícs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectconstructionen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmacroen
dc.subjectmicroen
dc.titleAnalýza marketingového mixu stavební společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Mix for the Building Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKraftová, Jaroslavaen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPIS119_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam