Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétaen
dc.contributor.authorZavadilová, Zdeňkaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:10:49Z
dc.date.available2010-09-29T14:10:49Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79434
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo, pomocí vhodné metody, analyzovat, jak spotřebitelé vnímají klasickou českou značku ve srovnání s privátní značkou. Současně jsem chtěla zjistit, zda při nákupu dávají přednost známé značce výrobců nebo naopak značce maloobchodní. Pro potřeby výzkumu jsem si zvolila výrobky, u kterých jsem předpokládala, že je nakupuje většina domácností. Byly jimi sirupy maloobchodní značky Tesco a sirupy známé české značky Jupí, které vyrábí společnost Kofola Holding a.s.cs
dc.description.abstractThe aim of my master thesis was to analyse how consumers perceive typical Czech brand in comparison with private label by using applicable method. At the same time I also wanted to find out if they prefer well-known brand products produced by manufacturer or retailers´ private label products. For the purpose of the research I chose the products which I suppose are purchased by the majority of the households. The chosen products were private label Tesco sirup and well-known Czech brand Jupí sirup, which is made by company Kofola Holding a.s.en
dc.format.extent1789693 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmaloobchodní značkacs
dc.subjectsrovnánícs
dc.subjectvnímánícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectsenzorická analýzacs
dc.subjectbranden
dc.subjectprivate labelen
dc.subjectconfrontationen
dc.subjectperceptionen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsensory analysisen
dc.titlePorovnání vnímání české značky a maloobchodní značkycs
dc.title.alternativeComparing the Perception of Czech Brand and Private Branden
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMaková, Kateřinaen
dc.date.accepted2010-05-28en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAV122_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam