Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorKleinová, Martinaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:11:14Z
dc.date.available2010-09-29T14:11:14Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79442
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractNázev diplomové práce zní „Analýza konkurence na trhu s mraženými výrobky“. Cílem práce bylo pomocí marketingového výzkumu zjistit, zda spotřebitelé preferují nákup zmrzlinových výrobků značky Prima nebo dávají přednost jiným producentům působícím na českém trhu a z jakého důvodu. Práce je rozdělena do sedmi částí. V úvodu popisuji přiblížení do problému. Druhá kapitola obsahuje charakteristiku společnosti Nowaco. Následující kapitola se zaměřuje na teoretická východiska konkurence. Čtvrtá kapitola popisuje průběh marketingového výzkumu a získaná data jsou analyzována v páté části práce. V páté části jsou uvedeny také výsledky výzkumu. Poslední kapitola obsahuje návrhy, které by měly přispět k lepšímu postavení značky Prima na trhu.cs
dc.description.abstractThe title of diploma thesis is “The Analysis of Competition on the Frost Market”. The aim of the work was to find out by marketing research, if consumers prefer buying of ice-cream products of Prima brand or prefer other producers on the Czech market and for what reason. The work is divided into seven parts. The introduction describes specifications of problem, which was solved in the work. The second chapter contains characterization of Nowaco Company. The next chapter is focused on the theory of competition. The fourth chapter describes marketing research process and the obtained data are analysed in the fifth part of the work. In the fifth part are also mentioned results of marketing research. The last chapter contains suggestions, which should improve the position of Prima brand on the market.en
dc.format.extent3801381 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectmístocs
dc.subjectcenacs
dc.subjectznačka Primacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectzmrzlinacs
dc.subjectspolečnost Nowacocs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectThe Analysis of Competitionen
dc.subjectMark Primaen
dc.subjectIceen
dc.subjectNowaco Companyen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectplaceen
dc.subjectproducten
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu mražených výrobkůcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Competition on the Frost Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmaren
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKLE195_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam