Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkaen
dc.contributor.authorMíčková, Zuzanaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:11:30Z
dc.date.available2010-09-29T14:11:30Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79447
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractNázev této diplomové práce je: Návrh na zlepšení marketingové komunikace oděvní firmy. Důvodem, proč jsem se vybrala toto téma byla skutečnost, že tato společnost nikdy nezjišťovala kvalitu své marketingové komunikace vůči zákazníkům a odběratelům a tato společnost patří mému strýci. Hlavním cílem mé práce bylo navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové komunikace firmy, která pomůže společnosti lépe oslovit stávající i potenciální zákazníky a upevnit vztahy se současnými odběrateli. Diplomová práce se skládá ze 7 kapitol. V první kapitole jsem nastínila zaměření své diplomové práce. V druhé kapitole jsem představila firmy LUIZ z historického i současného hlediska, dále jsem se zmínila o produktech firmy, prostorách, odběratelích i dodavatelích. V této kapitole jsem nastínila i ekonomický vývoj společnosti a dosavadní výdaje firmy na marketingovou komunikaci. Následující kapitola byla zaměřena na přiblížení základních teoretických poznatků o marketingové komunikaci. V praktické části byla definována metodika plánovaného marketingového výzkumu, obsah a cíl výzkumu. Pro marketingový výzkum jsem použila data, která jsem získala osobním a elektronickým dotazováním. Dotazníky jsem vypracovala dva. První byl určen pro stávající a potenciální zákazníky firmy, druhý dotazník byl určen pro odběratele firmy LUIZ. Nakonec jsem získaná data zpracovala do tabulek a grafů. Na základě výsledků realizovaného výzkumu byly pro jednotlivé oblasti navrženy konkrétní doporučení a návrhy.cs
dc.description.abstractThe title of this diploma work is: Marketing Communication Design for Fashion Company. The purpose why I started to think about mentioned idea was a fact, that the company never assured quality of their marketing communication towards customers and consumers as well as the fact that company is owned by my uncle. The main goal of my work was suggest any recommendation for improvement marketing communication of company that should help company to better communicate with current but also potential customer and make better relationships with current consumers. The diploma work consists of 7 chapters. In the first chapter I adumbrated the focus of my work. In the second chapter I introduced the company LUIZ from historical and current view, followed by mentioning of company’s products, premises, consumers and also suppliers. In the chapter I have mentioned also economical development of company and existing charges on marketing communication. The next chapter was focused on approach of basic theoretical knowledge of marketing communication. In practical part was defined the method of planned marketing research, content and objectives of research. For marketing research I used data, which I got by personal and also electronic form. I prepared two questionnaires. The first was intended for current and potential company’s customers, the second one for consumers. At the end obtained data were processed to tables and graphs. On the basis of results of realized research were for the particular parts suggested concrete recommendations and suggestions.en
dc.format.extent7320915 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectnástroje marketingové komunikace.cs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectoděvní firmacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectodběratelécs
dc.subjectCommunicationen
dc.subjectmarketing communication toolsen
dc.subjectFashion Companyen
dc.subjectsubscribersen
dc.subjectcustomersen
dc.subjectMarketing Communicationen
dc.titleNávrh na zlepšení marketingové komunikace oděvní firmycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for Fashion Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZábojník, Lubošen
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIC413_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam