Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorChmelová, Lucieen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:12:09Z
dc.date.available2010-09-29T14:12:09Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79460
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractDiplomová práce na téma „Analýza konkurenceschopnosti cestovní kanceláře“ byla vypracována pomocí vybraných metod vztahujících se k této problematice. V marketingovém výzkumu bylo také využito dotazníkové šetření v Moravskoslezském kraji. Práce je složena ze 7 kapitol. První kapitola práce obsahuje základní seznámení s tématikou práce a důvod proč jsem si dané téma vybrala. Zároveň obsahuje cíl práce, tedy zjištění tržní pozice vybrané cestovní kanceláře. Druhá kapitola se soustřeďuje na teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a analýzy konkurence. Ve třetí kapitole jsou zpracovány základní údaje o cestovní kanceláři EXIM TOURS, a. s., o její nabídce, službách a možných slevách. Čtvrtá a pátá kapitola se týká zrealizovaného výzkumu a modelů. Součástí této kapitoly jsou názorné grafy a tabulky s výsledky. Závěrečné kapitoly se týkají návrhů a doporučení, která vyplynula z výsledků výzkumu.cs
dc.description.abstractThe thesis on the theme „Analysis of the Competitiveness of Travel Agency“ has been prepared with selected methods relevant to this issue. Marketing research has also used the questionnaire in the Moravan-Silesian Region. The work consists of 7 chapters. The first chapter contains a basic introduction with the topic of work and the reason why I chose this topic. Also contains the aim of work, finding the market position of selected travel agency. The second chapter is concentrated on theoretical knowledge of tourism and some models used to analyze competitiveness. In the third chapter are the basic specification about travel agency EXIM TOURS, a. s., as its offer, services and potential discounts. The fourth and fifth chapter is about realized research and models. Part of this chapter are graphs and tables with results. Final chapters include propositions and recommendations that emerged from the research results.en
dc.format.extent11672246 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcestovnícs
dc.subjectkancelářcs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjecttravelen
dc.subjectagencyen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza konkurenceschopnosti cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeAnalysis of the Competitiveness of Travel Agencyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVontorová, Marcelaen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHM099_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam