Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkaen
dc.contributor.authorRousková, Andreaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:12:53Z
dc.date.available2010-09-29T14:12:53Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79475
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zanalyzovat současný stav marketingových aktivit města Mohelnice a identifikovat problémové oblasti města. K analyzování marketingové situace ve městě bylo využito dotazníkového šetření. Získaná data byla následně zpracována a vyhodnocena pomocí tabulek a grafů. K špatně hodnoceným prvkům v oblasti služeb patří nedostatečná nabídka pracovních sil. Dále pak celková bezpečnost ve městě, nevhodné podmínky pro podnikání a nedostatečná nabídka bytů. Výsledkem diplomové práce bylo zjištění důvodu k nespokojenosti občanů se životem ve městě a navrhnutí doporučení k odstranění těchto nedostatků.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyze the current state of marketing activities of the city Mohelnice and identify problem area of the city. To analyze the marketing situation in the city was used a questionnaire survey. The data obtained were then processed and evaluated using tables and graphs. The poorly rated element of services is inadequate supply of labor. Furthermore, the overall security in the city, unsuitable conditions for entrepreneurship and inadequate supply of housing.The result of this thesis was to determine the reason for people's dissatisfaction with life in the city and propose recommendations to address these shortcomings.en
dc.format.extent1518422 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza marketingových aktivitcs
dc.subjectkomunikační strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmateriální prostředícs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectAnalysis of Marketing Activitiesen
dc.subjectCommunication Strategyen
dc.subjectMarketing Mixen
dc.subjectServicesen
dc.subjectPhysical Environmenten
dc.subjectProducten
dc.titleAnalýza marketingových aktivit městacs
dc.title.alternativeAnalysis of Municipal Marketing Activitiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZábojník, Lubošen
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisROU052_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam