Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušeen
dc.contributor.authorBubíková, Gabrielaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:13:43Z
dc.date.available2010-09-29T14:13:43Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79492
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce bylo analyzovat chování spotřebitelů na trhu s Fair Trade produkty. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, první kapitolou je úvod. Druhá kapitola se zabývá charakteristikou spravedlivého obchodování. Popisuje také stávající situaci na českém trhu s Fair Trade produkty. Kapitola třetí je věnována teoretickým východiskům spotřebitelského chování a pojmu produkt. Pro naplnění cíle této práce byl realizován marketingový výzkum, metodou osobního a elektronického dotazování, jehož nástrojem byl dotazník. Metodika shromažďování dat je rozepsána ve čtvrté kapitole. V následující části jsou pak analyzovány získané informace. Šestá kapitola shrnuje výsledky výzkumu, na jejichž základě jsou následně formulovány návrhy a doporučení pro Fair Trade organizace i prodejce produktů z rozvojových zemí. Poslední kapitolou je závěr.cs
dc.description.abstractThe main aim of this thesis was to analyse consumer behaviour on the Fair Trade products market. The work is divided into seven chaps. The first chapter contains an introduction. The second chapter deals with the characteristics of Fair Trade. It describes also the situation at the Czech Fair Trade market. The third chapter is dedicated to theoretical resources of consumer behaviour and a product definition. There was realized a marketing research for implementation of this work. A methods of personal and electronic questioning were applied, questionnaire was used as a instrument. Methodology of data gathering is described in the fourth chapter. Gathered information are analysed in the following part of this thesis. The sixth chapter summarizes the research results. On the basis of it the suggestions and recommendations for Fair Trade organizations and distributors of the Fair Trade products are formulated. The last chapter is the conclusion.en
dc.format.extent1487883 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFair Tradecs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectFair Tradeen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectproducten
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestioningen
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů na trhu s Fair Trade produktycs
dc.title.alternativeThe Consumer Behaviour Analysis on the Fair Trade Products Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmaren
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBUB048_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam