Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétaen
dc.contributor.authorTomeš, Pavelen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:14:17Z
dc.date.available2010-09-29T14:14:17Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79503
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractZa téma mé práce jsem si zvolil analýzu marketingové komunikace sportovního klubu, konkrétně ostravského hokejbalového klubu TJ Sokol Poruba. Cílem práce bylo zhodnotit stávající propagaci klubu a pokusit se o její zefektivnění tak, aby se tento sport a klub více zapsal do povědomí lidí. Dále bylo cílem zlepšit nábor nových hráčů a přilákat více diváků na soutěžní utkání. K získání potřebných informací jsem zvolil marketingový výzkum – přesněji metodu dotazování. Diplomová práce se skládá z pěti hlavních částí. První je zaměřena na charakteristiku sportovního klubu a jejího marketingového prostředí. V další části jsem shromáždil teoretická východiska, vztahující se k dané problematice. V metodice je stanoven postup, jak bude probíhat analýza a vyhodnocování dat. Závěrečná část je věnována návrhům a doporučením na zlepšení propagace klubu, které vyplynuly z výsledků výzkumu.cs
dc.description.abstractAs the topic of my thesis I have decided to the topic concerning marketing communications analysis of the sports club, concretely Ostrava’s Hockey - ball club, Tj Sokol Poruba. The goal of thesis was to evaluate current clubs publicity and make an attempt to improve its advertising in the way that more people will be familiar with this sport discipline and sports club. Another aim was to improve draft of new members and attract more spectators to the matches. To achieve necessary information I have chosen marketing research- more precisely, questioning. The thesis concerns of five main parts. First part concentrates on characteristic of sports club and its marketing setting. In the other part I have compiled theoretic issues, relating to its problematic. In the methodology is determined a procedure how analysis and date evaluation will be proceeded. Final part is dedicated to suggestions and recommendations for the improvement of the clubs publicity that emerged from the research.en
dc.format.extent6928998 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecthokejbalcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectpublicityen
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectsport marketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjecthockeyballen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace sportovního klubucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of the Sport Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVaculík, Radimen
dc.date.accepted2010-05-28en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTOM467_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam