Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétaen
dc.contributor.authorMatějková, Jitkaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:15:59Z
dc.date.available2010-09-29T14:15:59Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79536
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV této práci jsem provedla analýzu konkurence internetového obchodu Clip-in.cz na trhu s vlasovými příčesy. Cílem marketingového výzkumu bylo porovnat produkty a služby konkurence metodou mystery shopping, zhodnotit konkurenční e-shopy pomocí primárního výzkumu a také zjistit kvalitu webových stránek. Daného cíle jsem dosáhla pomocí marketingových výzkumů a sekundárních informací. Na základě získaných výsledků jsem sestavila možné návrhy a doporučení, které vycházely z výsledků použitých metod.cs
dc.description.abstractIn this thesis I made the competiton analysis of the Internet shop Clip-in.cz on the market with hair hairpieces. The goal of the marketing research was to compare products and services of the competititon by the method of mystery shopping, assess the competitive e-shops by priimary research and also to find out their quality. I reached that goal by marketing researches and by secondary data. Based on the data, I created possible suggestions and recommendations, which were the results of the used methods.en
dc.format.extent612068 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza konkurencecs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectprodlužování vlasůcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectAnalysis of Competitionen
dc.subjectE-shopen
dc.subjectHair Extensionsen
dc.subjectMarketing Researchen
dc.subjectMystery Shoppingen
dc.titleAnalýza konkurence internetových obchodů s vlasovými doplňkycs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of E-shops with Hair Accessoriesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeCyprisová, Kateřinaen
dc.date.accepted2010-05-27en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAT549_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam