Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslaven
dc.contributor.authorPekárková, Věraen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:16:15Z
dc.date.available2010-09-29T14:16:15Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79541
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractAbstrakt V první kapitole je charakterizována společnost GE Money Bank, její historie, produkty, které nabízí, obchodní a hospodářské výsledky, počet zaměstnanců atd. Ve druhé části jsou popsány bankovní produkty, banka a její obchody, prodej a formy přímého marketingu. Metodika shromažďování dat má dvě fáze: přípravnou a realizační. Analýza výsledků obsahuje vyhodnocení dotazníků zaměřených na určení sezónnosti bankovních produktů. Konečným cílem mé diplomové práce bylo zjistit, zda jednotlivé bankovní produkty podléhají sezónnosti, pokud ano, tak do jaké míry a navrhnout podle zjištěné sezónnosti lepší cílení kampaní pro aktivní nabízení bankovních produktů po telefonu.cs
dc.description.abstractAbstract In the first chapter the GE Money Bank, a.s., is characterized, its history, offered products, business and economic results, number of employees, etc. In the second part are described bank products, bank and its business, sales and forms of direct marketing. The data collection methodology has two stages: preparation and implementation. The results analysis includes an evaluation of questionnaires focused on the seasonality of bank products. The final aim of this thesis was to determine whether the individual bank products are subjects of seasonality. If so, then to what degree and according to observed seasonality suggest the better targeting of campaigns for actively offered bank products over the phone.en
dc.format.extent470340 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectsezónnostcs
dc.subjectbankovní produktycs
dc.subjectbank productsen
dc.subjectseasonalityen
dc.subjectsalesen
dc.titleAnalýza sezónnosti prodeje bankovních produktůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Sales Seasonality for Bank Productsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKnopp, Jiříen
dc.date.accepted2010-05-28en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPEK073_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam