Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorSvobodová, Martinaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:16:31Z
dc.date.available2010-09-29T14:16:31Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79546
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractAnalýza konkurence na trhu gastronomie Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit současný stav na gastronomickém trhu v České republice, konkrétně na území Moravy, provést zde analýzu konkurence a přinést vhodná doporučení, která by vedla ke zvýšení úrovně gastronomie v této oblasti. Jako nástroj analýzy jsem zvolila metodu mystery shopping, která v současné době patří k nejefektivnějším nástrojům kontroly.cs
dc.description.abstractThe Analysis of Competition on Gastronomic Market Goal of this dissertation was to evaluate the current state of the Gastronomic Market in the Czech Republic, specifically in territory of Moravia, make the analysis of competition here and give appropriate recommendations which would lead to higher levels of gastronomy in this area. I chose the method of mystery shopping as a tool of analysis, which currently belongs to the most efficient tools of control.en
dc.format.extent455032 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTrh gastronomiecs
dc.subjectKonkurencecs
dc.subjectMystery shoppingcs
dc.subjectGastronomic marketen
dc.subjectCompetitionen
dc.subjectMystery shoppingen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu gastronomiecs
dc.title.alternativeThe Analysis of Competition on Gastronomic Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVontorová, Marcelaen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSVO284_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam