Show simple item record

dc.contributor.advisorJanečková, Viktorieen
dc.contributor.authorHeinzová, Sandraen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:17:06Z
dc.date.available2010-09-29T14:17:06Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79557
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractStrategický management není významný pouze pro nadnárodní společnosti. Mále podniky ve většině případů technik strategického řízení nevyužívají, jednají spíše intuitivně a manažerskou pozice zastává často sám vlastník či vlastníci společnosti. Ve své diplomové práci jsem se rozhodla dokázat, že i pro podnik menšího či malého rozsahu není strategický management zbytečností, a že i na něj se dá úspěšně vypracovat strategická analýza, na jejímž základě lze navrhnout pro organizaci prospěšnou strategii. Provedla jsem šetření v oblasti vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a na základě výsledků těchto analýz jsem navrhla dle mého uvážení nejvhodnější strategii skládající se ze tří strategií dílčích a to strategii pronikání trhu, strategii rozvoje služeb a strategii rozvoje trhu. Z použitých metod mohu jmenovat finanční analýzu, SWOT analýzu, matice BCG, matice General Electric, SPACE analýzu či PESTE analýzu.cs
dc.description.abstractStrategic management is not only important for multinationals. Small businesses in most cases, strategic management techniques do not, they act more intuitively and managerial positions often considers itself the owner or owners of the company. In my work I decided to prove that even for a small business or small-scale strategic management is useless, and that it can successfully develop a strategic analysis, in which the organization can be designed for a useful strategy. I conducted an investigation of external and internal environment of the company and the results of the analysis I proposed in my discretion, the most appropriate strategy consisting of three sub-strategies and market penetration strategy, strategy, service development and market development strategy. The methods used can appoint a financial analysis, SWOT analysis, BCG Matrix, GE Matrix, SPACE analysis and PEST analysis.en
dc.format.extent964784 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategický managementcs
dc.subjectPESTE analýzacs
dc.subjectSPACE analýzacs
dc.subjectposlání podnikucs
dc.subjectmatice BCGcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectinanční analýzacs
dc.subjectmatice General Electriccs
dc.subjectcílecs
dc.subjectvizecs
dc.subjectstrategické řízenícs
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectgoals and mission enterpriseen
dc.subjectvisionen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectSPACE analysisen
dc.subjectGE Matrixen
dc.subjectBCG Matrixen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.titleNávrh strategie pro vybranou společnostcs
dc.title.alternativeStrategy Proposal for a Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStanovský, Ivoen
dc.date.accepted2010-06-01en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHEI072_EKF_N6208_6208T037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record