Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStefanovová, Zuzanaen
dc.contributor.authorJudasová, Romanaen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:17:26Z
dc.date.available2010-09-29T14:17:26Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79563
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována strategickému managementu. Od definování vize, cílů, poslání přes různé analýzy vnitřního a vnějšího okolí firmy, až po návrhy a doporučení pro reálný podnik. Firma, na kterou jsou aplikovány veškeré poznatky, se jmenuje SEZAKO PŘEROV právní forma společnost s ručením omezeným. Práce je rozdělena do 5 kapitol, ve kterých je postupně přecházeno od teoretických základů až po aplikování všech analýz na konkrétní podnik, konkrétně se jedná o analýzu na vnější prostředí PEST a dále definování odvětví, kam jsou zařazeni odběratelé, dodavatelé, konkurence. Poté jsou rozebrány analýzy vnitřního prostředí, kde jsou aplikovány analýzy na podnikové klima, analýza interního profilu firmy a finanční analýza. Všechny poznatky jsou svedeny dohromady metodou SPACE. V závěru práce jsou vypracovány návrhy a doporučení. Hlavním cílem diplomové práce bylo určit strategii, kterou by se mohla firma vydat v budoucnosti, aby mohla splnit své cíle. Hlavním směrem, kterým by firma měla vydat, je syntézou agresivního a konkurenčního postavení.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on strategic management, from definitions of vision, targets and function over various analyses of internal and external environment of a company to suggestions and recommendations for a real company. All knowledge is applied to the company of SEZAKO PŘEROV, legal form Limited company. The thesis consists of 5 chapters that gradually move from theoretical basics to applying all analyses to a concrete company. In the concrete the PEST analysis of external environment is used and a branch that includes customers, suppliers and competitors is defined. Analyses of internal environment, where analyses of company climate are applied, analysis of internal profile of the company and financial analysis are then examined. All knowledge is connected with the SPACE method. At the end of the thesis suggestion and recommendations are brought up. The main aim of the thesis was to determine the strategy the company could apply in future to meet their targets. The main direction the company should follow is the synthesis of aggressive and competitive position.en
dc.format.extent1490511 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategický managementcs
dc.subjectvizecs
dc.subjectposlánícs
dc.subjectcílecs
dc.subjectanalýza PESTcs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectpodnikové klimacs
dc.subjectSPACE analýzacs
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectvisionen
dc.subjecttargetsen
dc.subjectfunctionen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.subjectcompany climateen
dc.subjectSPACE methoden
dc.titleStrategie podnikucs
dc.title.alternativeCompany Strategyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMaceček, Romanen
dc.date.accepted2010-05-26en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskáen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJUD006_EKF_N6208_6208T020_00_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam