Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHumlová, Vlastaen
dc.contributor.authorNeuwirth, Tomášen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:18:16Z
dc.date.available2010-09-29T14:18:16Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79578
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na optimalizaci procesu ve společnosti ČEZ, ZS, s.r.o., kde jsem měl odbornou 18 měsíční stáž. Cílem této práce bylo zjistit, jaké jsou příčiny opravných faktur. Zda je možné je omezit a jakým způsobem. Jaká částka se uspoří při implementaci a zda přispěje k vyšší kvalitě poskytovaných služeb. Dále jsem zkoumal, zda je možné v tuto chvíli do podniku implementovat metodu Kaizen a jakým způsobem případně navrhnout opatření, aby bylo možné jej v nejkratším termínu provést. Příčiny opravných faktur jsem prováděl pomocí Paretovy analýzy. Bylo nutno zjistit, zda je kultura společnosti pevná a zaměstnanci jsou loajální. Navrhnout možná řešení pro zlepšení procesu a kultury společnosti. Aplikaci metody Kaizen jsem navrhnul až v delším časovém horizontu, jelikož kultura společnosti na tuto metodu nyní připravená není. Veškeré informace pro mou diplomovou práci jsem čerpal ze společnosti ČEZ, ZS, s.r.o., od zaměstnanců a jejich nadřízených. Velké množství informací, které byly důležité pro pochopení firemní kultury, jsem získal ze zkušenosti pracovníků a mých nabytých informací za dobu táže v této firmě. Výsledkem této diplomové práce bylo zjištění, že společnost by měla zapracovat na zlepšení firemní kultury a zvýšit loajalitu zaměstnanců k ní. Dalším zjištění bylo, že implementace metody Kaizen není možní ihned, ale nejdříve se musí pracovat na kultuře společnosti a poté pomalu začít s implementací. Také jsem zjistil největší viníky na podílu opravných faktur a navrhl společnosti možná opatření, aby již k těmto problémům nedocházelo. Samotná implementace již závisí na společnosti. Tato práce by měla společnosti ukázat možná řešení, jak zlepšit vnímání kultury zaměstnanci a umožnit ji v co nejkratší době zavést metodu Kaizen do procesu. A ukázat problémy ve fakturaci a příčinách opravných faktur. Navrhnout také jak by se měla v obou směrech dál postupovat, aby byla úspěšnou společností se spokojenými zaměstnanci.cs
dc.description.abstractThe Diploma Thesis focuses on The Process of Optimization in the ČEZ, ZS, s.r.o. company, where I have been participating in an eighteen-month training course. The main purpose was to find out what the reason for amended invoice is, and, if it is possible to reduce the main causes of amended invoice, and how. I also focused on what amount of money would be saved by implementing the Kaizen method and whether it will lead to the better quality of the services. Next, I tried to figure out, if it would be possible to implement the Kaizen method in the particular period of time and how, or what is needed to be done to implement it in the shortest period of time. The Causes of amended invoices were accomplished and consequently I could evaluate the main causes according to the Paret`s method. It was inevitable to detect the information about the company culture, judge whether it was strong enough and whether Employees were loyal. Having considered the results achieved, I ment to show the possible ways of improving the process and the culture of the company, to show the Kaizen method, and what should be the next steps to be done to put it into operation succesfully in the shortest period of time. I suggested to implement the Kaizen method in the long term, because the company culture is just not ready for the implementation now. I had all the information from the ČEZ, ZS, s.r.o. employees and their supervisors. I gathered the information needed to understand the company culture from the company workers and my experience gained during my training course in this company. Thanks to this Diploma Thesis I found out that the company should work on the improvement of the company culture and should improve employee’s loyalty to the company. Another problem I found is that the company is not able to implement The Kaizen method. First the company must develop the company culture, than it might be able to implement The Kaizen. I also discovered the main culprits who cause the problem with the amended invoice. Considering this problem, I suggested the company some possible arrangements which should lead to avoid this problems in the future. The implementation itself depends on the company. This Thesis should show the company many ways of how to improve apprehension by employees, and help it to implement the Kaizen method in process in the shortest period of time possible. It should also reveal the problems connected with invoices and, as well, reveal the causes of the occurrence of the amended invoices. Finally, this Thesis should suggest possible ways that would lead to achieving company’s main goal - successful company with satisfied employees.en
dc.format.extent1340495 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCyklus PDCAcs
dc.subjectfakturacecs
dc.subjectjakostcs
dc.subjectKaizencs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectkultura společnostics
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectnákladycs
dc.subjectopravné fakturycs
dc.subjectoptimalizace procesucs
dc.subjectsnižování nákladůcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectTQCcs
dc.subjectRizikocs
dc.subjectAmended invoicesen
dc.subjectbillingen
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectcorporate cultureen
dc.subjectcosten
dc.subjectcost reducingen
dc.subjectKaizenen
dc.subjectmotivationen
dc.subjectPDCA cycleen
dc.subjectProcess Optimizationen
dc.subjectqualityen
dc.subjectrisken
dc.subjectstrategyen
dc.subjectTQCen
dc.titleOptimalizace procesucs
dc.title.alternativeProcess Optimizationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeČumpelík, Radimen
dc.date.accepted2010-05-25en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskáen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisNEU087_EKF_N6208_6208T020_00_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam