Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHalásková, Martinaen
dc.contributor.authorMokrášová, Marieen
dc.date.accessioned2010-09-29T14:18:19Z
dc.date.available2010-09-29T14:18:19Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79579
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou hodnocení kvality správy na vybraném městském úřadu. Teoretická část se věnuje veřejné správě obecně, definuje pojem kvalita ve veřejné správě a zaměřuje se na metody, které jsou v této oblasti nejvíce využívané. Jde především o Normy ISO, Model excelence EFQM, Balanced Scorecard, model CAF a benchmarking. V práci jsou stručně objasněny jejich cíle, struktura, principy a aplikace v podmínkách České republiky. Druhá, praktická část, je zaměřena na správu, činnost a zavedené metody zvyšování kvality v konkrétní organizaci, a to na MÚ Hranice. Současně se zabývá analýzou vybraných ukazatelů Benchmarkingové iniciativy 2005 z oblasti sociální a dopravy, vypracováním SWOT analýzy a komplexním zhodnocením zavedených metod.cs
dc.description.abstractThesis on the evaluation of quality management in selected town authority. The theoretical part is dedicated to public administration in general, defines the concept of quality in public administration and focuses on the methods that are in the areas most used. It is primarily about ISO standards, EFQM Excellence Model, Balanced Scorecard, benchmarking and CAF model. In the work are briefly explained their objectives, structure, concepts and applications in the Czech Republic. Second, the practical part, is focused on the management, operation and the established methods of quality improvement in a specific organization, MÚ Hranice. It is also an analysis of selected indicators Benchmarking Initiative 2005 on social and transport, development of a comprehensive SWOT analysis and evaluation of established methods.en
dc.format.extent1092994 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVeřejná správacs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectkvalita ve veřejné správěcs
dc.subjectmodel CAFcs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectNormy ISOcs
dc.subjectBalanced scorecardcs
dc.subjectEFQMcs
dc.subjectBenchmarkingová iniciativa 2005cs
dc.subjectměstský úřad.cs
dc.subjectPublic Administrationen
dc.subjectevaluationen
dc.subjectquality in public administrationen
dc.subjectmodel CAFen
dc.subjectbenchmarkingen
dc.subjectISO standardsen
dc.subjectBalanced scorecarden
dc.subjectEFQMen
dc.subjectBenchmarking initiative 2005en
dc.subjectmunicipality.en
dc.titleHodnocení kvality správy na městském úřaducs
dc.title.alternativeEvaluation of Administration Quality in Town Authorityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZemek, Vladimíren
dc.date.accepted2010-05-25en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department153 - Katedra veřejné ekonomikyen
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchVeřejná ekonomika a správacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOK055_EKF_N6202_6202T055_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam